וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 2:2 לריאל מדריד אצל ויאריאל, אתלטיקו מושלמת אחרי מהפך דרמטי

בייל כבש צמד והשווה פעמיים אחרי שערים של מורנו ומוי גומס, אבל הורחק בתוספת הזמן. היריבה העירונית יצאה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 את אייבר משער של תומאס בדקה ה-91

מחזור 3הסתיים01/09/2019
ויאריאל
  • מורנו (12)
  • בורדונדו (74)
2:2
  • (45) בייל
  • (86) בייל
ריאל מדריד
מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי בפיורנטינה

המחזור השלישי בליגה הספרדית יושלם הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד עמד הביקור של ריאל מדריד אצל ויאריאל, שהסתיים בחלוקת נקודות. אתלטיקו מדריד נותרה מושלמת בפסגה עם מהפך גדול ודרמטי מול אייבר, ולנסיה ניצחה לפני כן את מאיורקה וגרנאדה הביסה את אספניול בחוץ.

שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. AP
והוא בכלל לא היה אמור להישאר. בייל/AP

ויאריאל - ריאל מדריד 2:2

ריאל מדריד ממשיכה לאכזב, אבל לפחות היא חזרה פעמיים מפיגור, כשאחד מגיבורי הקאמבק הוא האיש שכלל לא היה אמור להיות שם - גארת' בייל. הבלאנקוס לא היו במשחק עד סביבות הדקה ה-25 וספגו מרגלי ג'רארד מורנו כבר בדקה ה-12. בחלק השני של המחצית הראשונה, שחקניו של זינדין זידאן השתלטו על המגרש ובייל השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם שער מקרוב. השליטה של ריאל המשיכה גם במחצית השנייה, אבל התקפה נדירה של ויאריאל בדקה ה-74, הניבה את ה-1:2, כשמוי גומס דחק מקרוב. ויאריאל נראתה בדרך לניצחון ראשון העונה, אבל בייל השווה שוב בדקה ה-86 וקבע 2:2 שלישי ברציפות בין הקבוצות במדריגל. הוולשי בכל זאת סיים עם טעם מר, אחרי ספיגת שני כרטיסים צהובים בתוך שתי דקות והרחקה בתוספת הזמן.

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
החל במהפך. ז'ואאו פליקס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אייבר 2:3

כמעט הפתעה גדולה בוונדה מטרופליטנו, ובסיומה הקולצ'ונרוס ביצעו מהפך גדול ונותרו מושלמים. אתלטיקו מדריד ספגה שני שערים ב-20 הדקות הראשונות, לראשונה בעידן דייגו סימאונה, אבל יצאו גם מזה. צ'ארלס הוותיק העניק לאייבר יתרון בנגיחה בדקה השביעית והפך לראשון העונה שמכניע את יאן אובלק, והבלם אנאיץ ארבייה נעזר בשחקן הגנה כדי להכפיל בדקה ה-19. אלא שאתלטיקו מדריד חזרה עם ז'ואאו פליקס, שכבש את שער הבכורה שלו מול שער ריק אחרי הכנה של דייגו קוסטה (חזר לשחק בליגה לראשונה מאז אפריל) בדקה ה-27 והפך לפורטוגלי הכי צעיר שמבקיע בלה ליגה במאה ה-21 (בן 19 ו-296 ימים). עם פתיחת המחצית השנייה נכנס ויטולו, ובדקה ה-52 הוא כבר השווה אחרי מסירה טובה של המגן השמאלי רנאן לודי. דייגו קוסטה כבר חגג מהפך בדקה ה-84, אבל השער נפסל בגלל נבדל, במה שלמעשה רק דחה את הקץ מבחינת האורחת. תומאס פארטיי, שנכנס בדקה ה-84, חיכה לדקה ה-91 ואחרי חילופי מסירות נכנס לרחבה והכניע את מרקו דמיטרוביץ'. ניצחון דרמטי למוליכה.

משחקים נוספים

ולנסיה - מאיורקה 0:2
לוולנסיה: דני פארחו (43 בפנדל,57 בפנדל)

אספניול - גרנאדה 3:0
לגרנאדה: אנטוניו פוארטס (13), קרלוס פרננדס (68), רמון עזיז (74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully