וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: בני יהודה עלתה לחצי הגמר אחרי 1:1 עם הפועל עפולה

יוריצה גרגץ (31) העלה את עפולה ליתרון והלחיץ, אבל יקוב סילבסטר איזן (55) וסידר לזהובים 1:3 בסיכום שני המשחקים ואת הכרטיס לחצי הגמר

רבע הגמר - הגומליןהסתיים26/02/2019
בני יהודה תל-אביב
  • סילבסטר (55)
1:1
  • (31) גרגץ
הפועל עפולה
שחקן הפועל עפולה גיזי דורבור עם שחקן בני יהודה יקוב סילבסטר. קובי אליהו
כבש את השוויון. יקוב סילבסטר עם גיזי דורבור/קובי אליהו

זה התחיל בצורה מדאיגה, אבל בסופו של דבר העבודה בוצעה: בני יהודה העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שסיימה ב-1:1 ביתי עם הפועל עפולה וניצחה 1:3 בסיכום שני משחקי רבע הגמר. האורחת מעפולה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ועלתה ליתרון מפתיע משער של יוריצה גרגץ (31), אבל שוויון של יקוב סילבסטר הרגיע (55) וקבע את תוצאת המשחק.

אחרי עשרים דקות חלשות, דווקא האורחת מעפולה התחילה להשתלט על הקצב. בדקה ה-31 היא עלתה ליתרון מפתיע, אחרי שכדור קרן הגיע לראש של יוריצה גרגץ שנעץ אתה כדור ברשת של אמיליוס זובאס וקבע 0:1. עפולה הגיעה לעוד מספר מצבים טובים במחצית הראשונה, אבל ירדה להפסקה ביתרון שאיפשר לה לפנטז על קאמבק מדהים.

לצערה של עפולה, כבר בדקה ה-55 היא נחתה חזק על הקרקע והזהובים חזרו למשחק. דולב חזיזה מצא בכדור מצוין את מאוויס צ'יבוטה, שהעביר רוחב לעמית זנטי המחליף. הבעיטה של זנטי פגעה בדרך ביקוב סילבסטר ומשם חדרה לרשת, 1:1 שקבע שכבר לא תהיה כאן הארכה. מאותו הרגע, המשחק נרגע פעם נוספת. ההתלהבות של עפולה אבדה, הקבוצה של יוסי אבוקסיס הצליחה להעביר את הזמן עד לסיום וחגגה עלייה לחצי הגמר אחרי שנה של היעדרות מהמעמד.

עוד בנושא

אוהדי בני יהודה ערכו סולחה עם הבעלים ברק אברמוב
יחזור למגרשים? התקבל היתר העבודה של פדרו גלבאן

שחקני בני יהודה חוגגים. קובי אליהו
שוב בחצי הגמר. שחקני בני יהודה חוגגים/קובי אליהו

הרכבים

הרכב בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, עמית ביטון, תאמבי סגס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (עמית זנטי, 46), דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה (אבישי כהן, 83), יקוב סילבסטר (דור ג'אן, 89).

הרכב הפועל עפולה: רון שושן, ערן אזרד (נועם גמון, 84), גיזי דורבור, יוריצה גרגץ, שי בן דוד, מאור צעדון, נתנאל גולדמן, אדריאן רוצ'ט, דור כוכב, עידן דוד (דני גרופר, 66), גל קעטבי (תומר סוויסה, 76).

עוד באותו נושא

אוהדי בני יהודה ערכו סולחה עם הבעלים ברק אברמוב

לכתבה המלאה
שחקני הפועל עפולה חוגגים. קובי אליהו
שחקני הפועל עפולה חוגגים את היתרון/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "בפיגור 1:0 המשחק שלנו היה קצת לחוץ. בחצי השני נראינו הרבה יותר טוב מהחצי הראשון, הוא היה ממש המשך של המשחק מסכנין. יש משהו במוח שאומר שאם באים למשחק ביתרון 0:2 יהיה בסדר, אבל לא היה וזה מה שקרה במחצית הראשונה. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת שהייתה טובה מאיתנו במחצית הראשונה. אבל בשורה התחתונה עלינו לחצי הגמר וזה מה שחשוב. בימים כאלה, ימים לא טובים, לפעמים הכל מסתבך, אז אני שמח שהצלחנו לעבור את זה בשלום".

יקוב סילבסטר הוסיף: "שמח על השער שכבשתי, אני בתקופה טובה וזה משמח אותי. אני אותו יקוב סילבסטר. עברתי למועדון אחר, אני מבקיע, וככה זה צריך להיות. עשיתי החלטה טובה כשהגעתי לכאן. זכייה בגביע? זה יהיה קשה, יהיו יריבות חזקות עד הסוף".

מאמן הפועל עפולה, יגאל אנטבי: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי, אבל גם מאוכזב. ספגנו שער וזה היה מאוחר מדי. עשינו הכל, אבל יצאנו רק עם המחמאות. לא היינו מרוכזים בהגנה, השחקנים האיכותיים שלהם הענישו אותנו. המשחק שלנו היה טוב, ניקח אותו למשחק ביום שני נגד נצרת עילית. עליית ליגה? מה שיהיה בעוד חודשיים יהיה, עד אז המטרה היא לשחק כדורגל טוב".

מנהל בני יהודה כפיר אדרי עם הבעלים ברק אברמוב. קובי אליהו
הסולחה הושגה. בעלי בני יהודה ברק אברמוב עם מנהל הקבוצה כפיר אדרי/קובי אליהו
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
לא הופתע בדרך אל חצי הגמר. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

מהלך המשחק

1

המשחק יצא לדרך

23

עמית ביטון ביצע טעות גדולה בהגנה, גל קעטבי ניצל אותה והגיע למצב של אחד על אחד מול אמיליוס זובאס, אבל השוער הליטאי יצא עם ידו על העליונה ועצר נהדר

גיזי דורבור לוחץ על יקוב סילבסטר (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
31

שער! 0:1 להפועל עפולה! כדור קרן הגיע לראש של יוריצה גרגץ שנעץ את הכדור ברשת של זובאס, יתרון מפתיע לאורחים מעפולה

41

עפולה טובה יותר: ערן אזרד מצא ברחבה את דור כוכב, ששיחרר בעיטה טובה אבל זובאס היה במקום. אם בני יהודה לא תתעורר, היא עלולה למצוא את עצמה בפיגור 2:0 שיפתח את המשחק לחלוטין

שחקני הפועל עפולה חוגגים את השער של גרגץ (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
45

מחצית במושבה: 0:1 מפתיע להפועל עפולה על בני יהודה, מחצית חלשה של הזהובים

46

המחצית השנייה יצאה לדרך

עפולה תצליח לבצע הפתעה אדירה? מאמן עפולה יגאל אנטבי (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו
55

שער! 1:1! דולב חזיזה מצא בכדור מצוין את מאוויס צ'יבוטה, שהעביר רוחב לעמית זנטי המחליף. הבעיטה של זנטי פגעה בדרך ביקוב סילבסטר ומשם חדרה לרשת, שוויון ו-1:3 לזהובים בסיכום שני המשחקים

90

סיום המשחק: 1:1 בין בני יהודה להפועל עפולה, 1:3 לזהובים בסיכום שני המשחקים והם עולים לחצי גמר גביע המדינה

חוזרים לחצי הגמר. שחקני בני יהודה (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully