וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה התנצל, אבל ברצלונה צפויה לקנוס אותו בכ-200 אלף יורו

הצרפתי כינס את חבריו וביקש את סליחתם, אבל ייענש בחומרה. המנהל המקצועי לשעבר לא מבין למה הבעיות שלו מודלפות: "היו הרבה שחקנים ען בעיות שינה, צריך להגן על דמבלה"

AP

עוסמאן דמבלה התנצל בפני חבריו לברצלונה בעקבות ההתנהלות שלו בחודשים האחרונים, אבל עדיין צפוי לספוג קנס גבוה מהמועדון. ב"ספורט" הקטלאני סיפרו היום שהצרפתי הפרובלמטי כינס את חבריו באימון הבוקר ביום שני וביקש את סליחתם. הוא הבטיח להם שמעתה יתקן את דרכיו, זאת אחרי לאימון ביום ראשון הוא איחר בשעתיים.

לפי הדיווח, התגובות של השחקנים כלפי דמבלה היו אמפתיות והם השיבו לו שמעתה מדובר בדף חלק. קרלס אלניה סיפר אתמול אחרי ה-1:1 נגד ברצלונה: "דמבלה התנצל בחדר ההלבשה וקיבלנו את ההתנצלות שלו. הוא יודע שהוא טעה, הוא בחור טוב ואנחנו איתו עד המוות".

חרף הדברים, אחרי שורה של הפרות משמעת, בברצלונה לא מתכוונים לשכוח לדמבלה את האיחור בתחילת השבוע. הצרפתי הצעיר צפוי לספוג קנס שינוע סביב 200 אלף יורו.

גם המנהל המקצועי של הקבוצה לשעבר, רוברט פרננדס, האיש שהביא את דמבלה לקבוצה, התייחס לסערה סביב הכישרון הצרפתי, לא מבין למה הדיווחים עליו מודלפים (בניגוד לשחקנים אחרים), מתעקש שהקבוצה חייבת להגן עליו, ואמר שהיה מודע לנושא האיחורים עוד לפני שהחתימו: "ידענו שיש לו עניינים עם שינה, אבל רצינו להביא אותו בכל זאת כי הוא שחקן גדול. זו בעיה שאפשר לטפל בה. התקשורת מאוד מתעניינת עם העניין שלו עם השינה, ואני חושב שעד לנקודה מסוימת, זה לא דבר כזה נורא. ראיתי הרבה מקרים של שחקנים שלא מתעוררים. איך הדברים יוצאים כל כך בקלות? אני לא אומר שיש נגדו קמפיין במועדון, אבל צריך להגן על השחקן.

"אם הוא היה בן 27 לא היינו מחתימים אותו, אבל הוא בסך הכל בן 21 וברצלונה יכולה לעבוד על הדברים הללו. קראתי שהשחקנים הוותיקים דיברו איתו וזה חשוב מאוד, כי בסופו של דבר שחקנים מבינים הרבה יותר מהר כשזה מגיע מתוך חדר ההלבשה. יש שם שחקנים שיכולים ללמד אותו הרבה דברים".

עוד בנושא

"אני לא גננת": העצבים של ארנסטו ואלוורדה על האיחור של דמבלה
פלייסטיישן בלילה, היעלמות ביום: ההרגלים הרעים של דמבלה

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. רויטרס
איך הוא יגיב? עוסמאן דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully