וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן בלילה, היעלמות ביום, שינה בצהריים: ההרגלים הרעים של עוסמאן דמבלה

עיתון "ספורט" חשף את אירועי היום בו קשר ברצלונה החמיץ את האימון: שעות הנתק, הפמליה שמשפיעה לרעה, ביקור הבית המוזר של הרופא, הכעס של ואלוורדה והאזהרה לסוכנים

AP

עוסמאן דמבלה ממשיך להעסיק את ברצלונה, כשברקע האפשרות שיעזוב את הקבוצה בינואר לאור בעיות המשמעת הרבות שלו לאחרונה. בעיתון הקטלאני "ספורט" חשפו כי המועדון מודאג בעיקר מהחברים המקיפים את שחקן נבחרת צרפת וכנראה משפיעים עליו לרעה. הנה האירועים מהיום בו החמיץ את האימון ועורר את הסערה האחרונה.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
"עוסמאן דמבלה השאיר זבל ושאריות אוכל בכל מקום. אתבע אותו"
ברצלונה כבר סלחה לעוסמאן דמבלה, אבל מצפה לשינוי בהתנהגותו
ג'רארד פיקה הודה לאחר ההפסד לבטיס: יש בעיות עם ההגנה, יש בעיות עם דמבלה

עוסמאן דמבלה מגיע למחנה של נבחרת צרפת. רויטרס
השאיר את הסלולרי על "שקט". עוסמאן דמבלה/רויטרס

לפני האימון ממנו נעדר ב-8 בנובמבר, דמבלה לא ניתן היה לאיתור ועורר דאגה רבה בקרב אנשי הקבוצה. במשך יותר משעה ניסו ללא הצלחה ליצור איתו קשר, וזאת מפני שהמכשיר הסלולרי שלו היה על "שקט". רק כחצי שעה אחרי פתיחת האימון הצליחו להשיג את השחקן, שטען כי הוא סובל מכאבי בטן וצריך לראות רופא. ברצלונה שלחה רופא שהגיע במהרה, אבל מי שפתח את הדלת היה בכלל חבר של הקשר - אחד היחידים בבית, מסתבר, שבכלל היה ער.

ומה מצא הרופא? בדרכו אל מיטת השחקן, הוא ראה כמה וכמה צעירים ישנים או זרוקים בכל חלקי הבית, כשהשעה הייתה כבר 12 בצהריים. דמבלה היה האחרון שהתעורר ואז הוא ניגש לדוקטור והסביר ממה הוא סובל. הוא טען לכאבי בטן, אבל הרופא לא מצא כל בעיה בריאותית. בלית ברירה, הוא הורה לו להישאר במיטה.

עוד באותו נושא

ברצלונה כבר לא פוסלת את חזרת ניימאר ומכינה קמפיין לטיהור שמו

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה. רויטרס
מוטרד מהחברים שמקיפים את דמבלה. ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

משם חזר הרופא לאנשי ברצלונה, הסביר להם את המצב וכך גם למאמן ארנסטו ואלוורדה, שהחליט כי הרכש היקר מבורוסיה דורטמונד הגדיש את הסאה. לכן הוא השאיר אותו מחוץ לסגל במשחק הליגה בו הפסידה האלופה 4:3 לבטיס. בברצלונה הבינו כי אורח חייו של דמבלה מושפע רבות מחברי הילדות מלה בנילו. הם גדלו יחד איתו בפרבר של פריס והתלוו אליו כפמליה עם המעבר לברצלונה, בדומה לחברים שהקיפו לאורך שנים את קארים בנזמה לדוגמה. הם מבלים איתו מדי יום ומקלים עליו את הבדידות בעיר זרה.

המקרים האחרונים גרמו לברצלונה לשלוח אזהרה לסוכניו של השחקן: דמבלה חייב לשנות את סגנון חייו ולהתמקד בכדורגל. הוא צריך לעבוד ולחיות כמו מקצוען, ולשים בצד, לפחות כרגע, את משחקי הפלייסטיישן הליליים עם חברי הילדות. ב"אל מונדו דפורטיבו" דיווחו כי דמבלה רגוע לגמרי בנוגע למצבו והוא נחוש לשנות את הגישה שלו ולהרוויח את מקומו מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully