וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביר החלומות: הרגעים הגדולים של כריסטיאנו רונאלדו באולד טראפורד

23.10.2018 / 15:00

הבכורה המלהיבה כילד מחוצ'קן, הכדור החופשי המושלם, הערב בו היריבים התחננו שיפסיק לכדרר והדקה שגרמה גם לו לתפוס את הראש. לכבוד חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו לאולד טראפורד: 7 הרגעים הבלתי נשכחים שלו בתיאטרון החלומות

עריכת וידאו: מתן חדד

22 במאי 2008. יום לאחר גמר ליגת האלופות בו ג'ון טרי החליק, אברהם גרנט נרטב בגשם של מוסקבה ומנצ'סטר יונייטד חגגה זכייה בתואר האירופי הנכסף, כריסטיאנו רונאלדו כבר חזר להתאמן. "הוא היה אלוף אירופה בפעם הראשונה, כבר בגיל 23, והחליט שהוא צריך להתאמן", סיפר נונו ויוורוס, בן דודו של הכוכב שחי עמו אז במנצ'סטר. "זה רונאלדו, הוא בן מדיירה. מיד אחרי הנחיתה במנצ'סטר הוא הלך למגרש האימונים".

כי רונאלדו רצה עוד.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מנצ'סטר יונייטד - יובנטוס (22:00, ספורט 5): רונאלדו חוזר, אלכסיס ייעדר
איסקו על כריסטיאנו רונאלדו: "לא נבכה על מישהו שלא רצה להיות כאן"
"הרגשתי את זה באימונים": אלגרי זעם על התיקו של יובנטוס, ציון דרך לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בביקור האחרון באולד טראפורד כבש והתנצל. כריסטיאנו רונאלדו במדי ריאל במרץ 2013/GettyImages

האימונים וכוח הרצון הוכיחו את עצמם. בעשור שחלף מאז אותו ערב גשום במוסקבה, רונאלדו זכה עוד ארבע פעמים בליגת האלופות. מנצ'סטר יונייטד, לעומת זאת, הסתפקה בחזרה אחת נוספת לגמר (2011) ולא מעבר. עם כל הכבוד לזכייה בליגה האירופית, זה תואר שיכול לפאר את שחטאר דונייצק או גלאטסראיי. יונייטד כבר שנים לא קוראת תיגר על הגביע עם האוזניים הגדולות, ואפשר להגיד שמי ששינה את מאזן הכוחות האירופי הוא רונאלדו עצמו.

יחד איתו, ריאל עשתה סוף למעידות בשמינית הגמר, השיגה את הדסימה המיוחלת והוסיפה שלוש זכיות רצופות עם זינדין זידאן. הבלאנקוס חזרו לשלוט במפעל האירופי הבכיר בעיקר בזכות הדומיננטיות של הפורטוגלי, שמקווה לעשות את זה עכשיו גם עם יובנטוס. ומנצ'סטר יונייטד? היא נותרה מאחור, עם הזיכרונות.

הערב (שלישי, 22:00, ספורט 5) רונאלדו חוזר לאולד טראפורד, בו הפסיד רק פעם אחת ב-24 משחקים במסגרת ליגת האלופות. לכבוד המשחק ה-25, חזרנו לרגעים הכי גדולים של CR7 בתיאטרון החלומות.

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו מתייחס לפרשיית האונס: "בסוף האמת תצא לאור"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully