וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "אדן הזאר היה נהדר", בניטס מתוסכל: "הפנדל היה גבולי"

שלושה מחזורים לתוך הפרמיירליג וצ'לסי עדיין מושלמת. משחק המסירות של המאמן האיטלקי בא לידי ביטוי, ורוחות של אופטימיות מנשבות בסטמפורד ברידג'. מאמן ניוקאסל מתלונן על השיפוט

אדן הזאר שחקן צ'לסי עם מאוריציו סארי. רויטרס
הכל עובד. סארי והזאר/רויטרס

שלושה מחזורים לתוך העונה וצ'לסי של מאוריציו סארי עדיין מושלמת, וחולקת את הפסגה עם ליברפול וווטפורד המפתיעה. הניצחון על ניוקאסל אתמול (ראשון) אמנם הושג ברגע האחרון בעזרת שער עצמי דרמטי, אך טביעת ידו של המאמן האיטלקי בהחלט מורגשת.

אדן הזאר, הכוכב הבלגי של הבלוז והמצטיין מול המגפייז, עלה בשני המשחקים הראשונים מהספסל, אך במשחק אתמול כבר פתח בהרכב וכבר ניתן ללמוד על התפקוד שלו בכדורגל של סארי. הבלגי נגע בכדור במשחק אתמול 134 פעמים, שזה המספר הגבוה ביותר שלו בשש שנים באנגליה.

עוד בנושא

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי. רויטרס
הפילוסופיה שלו באה לידי ביטוי. מאוריציו סארי/רויטרס

צ'לסי סגרה אתמול בשלושה משחקים יותר מ-2,000 מסירות, עם ממוצע של מעל 700 מסירות למשחק. הכדורגל של המאמן שהגיע מנאפולי מתחיל לחלחל, וזה בהחלט מעורר אופטימיות אצל הכחולים. "מאוד קשה לשחק כאן. בניטס שיחק עם חמישה שחקני הגנה, אני לא חושב שאי פעם ראיתי אותו משחק ככה", אמר סארי לאחר המשחק, "לכל קבוצה יהיה כאן קשה, לא רק לנו. הזאר שיחק נהדר. אנחנו בכיוון הנכון".

מנגד, בניטס היה כמובן פחות מרוצה לאחר המשחק. "הפנדל היה גבולי. היינו בהרכב חסר היום. עשינו עבודה טובה וחבל שהפסדנו בצורה הזאת. המספרים לא אומרים כלום, אני זוכר שלברצלונה היה 80 אחוז החזקה בכדור מול סלטיק והיא בכל זאת הפסידה. היינו מאוד קרובים, אני לא זוכר הרבה הזדמנויות של צ'לסי במחצית השנייה".

עוד באותו נושא

אנגליה: ניצחון דרמטי לצ'לסי על ניוקאסל, ניצחון בכורה לפולהאם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully