וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו אסנסיו: "אני רוצה להפוך לשחקן משמעותי יותר בריאל מדריד"

גארת' בייל מקבל את מרב תשומת הלב מאז שכריסטיאנו רונאלדו עזב, אבל בינתיים הספרדי מצהיר על המטרות שלו: "אני רוצה לפתוח במשחקים הגדולים בקביעות, להיות חשוב יותר לקבוצה"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בריאל מדריד עוד מתרגלים למציאות בעידן פוסט כריסטיאנו רונאלדו, וההתקפה של אלופת אירופה עוברת תקופה של שינויים. בזמן שכלי התקשורת והפרשנים בספרד מסמנים את גארת' בייל כמי שאמור למלא את החלל, מגיע איתות מכיוון אחר.

מרקו אסנסיו, שפרץ לתודעה של הכדורגל העולמי לפני שנתיים, רוצה להפוך לשחקן משמעותי יותר תחת ג'ולן לופטגי. "כבר ניתנה לי ההזדמנות לפתוח במשחקים גדולים וחשובים, בנבחרת או בריאל מדריד, אבל אני רוצה שזה יהיה על בסיס קבוע. להיות שחקן חשוב אפילו יותר לקבוצה". עד כה, נראה שתחת מאמנו החדש, הספרדי יהיה לשחקן הרכב קבוע, יחד עם קארים בנזמה והסופרסטאר הוולשי. אסנסיו עלה בהרכב גם במשחק הסופרקאפ האירופי מול אתלטיקו מדריד וגם במשחק הליגה הראשון שבוע שעבר מול חטאפה.

עוד בנושא

שבת בספרד: ברצלונה רוצה להישאר מושלמת
שחקני הליגה הספרדית שוקלים לשבות: "הם זועמים ומופתעים"
במדריד עוקבים בדריכות אחר הצהרת אופ"א בנוגע לפריס סן ז'רמן

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן ריאל מדריד מרקו אסנסיו. רויטרס
יעמוד בציפיות? מרקו אסנסיו/רויטרס

אסנסיו מספר על ההעדפות שלו במגרש. "אני יכול לשחק בכל עמדה בהתקפה, אבל לא אוהב להיות מקובע לעמדה אחת. אני צריך חופש ומרחב כדי ליצור".

לאחר שנתיים בהן כבש מספר לא מבוטל של שערים מרהיבים, גם במשחקים גדולים, הציפיות סביב הכישרון ממאיורקה הולכות ונוסקות. "אני משתדל שלא להפנות יותר מדי תשומת לב לכל הציפיות סביבי", הוא אומר. "זה טבעי שיהיו ממני ציפיות, בטח אחרי שנתיים טובות בקבוצה, אני פשוט מקווה להמשיך ולהתעלות מעליהן".

עוד באותו נושא

העברות, 24.8: בורוסיה דורטמונד קרובה להשלים את העברת פאקו אלקאסר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully