וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסר צ'אדלי: "אחרי שניצחת את ברזיל, כבר לא צריך לפחד מאף אחת"

שחקן נבחרת בלגיה מוכן ל"משחק הכי חשוב בחיינו", מול צרפת בחצי הגמר: "אולי רק מסי עשה את מה שאמבפה עושה בגיל כל כך צעיר". הזאר: "קיליאן סיפר שראה סרטונים שלי, עכשיו זה הפוך"

עריכת וידאו: מתן חדד

שלב חצי הגמר של מונדיאל 2018 ייצא מחר (שלישי, 21:00, כאן11) לדרך בסנט פטרסבורג עם מפגש מרתק בין נבחרת צרפת ונבחרת בלגיה. בדרך כלל, במעמדים כה גדולים, העיניים מופנות אל עבר הכוכבים הוותיקים שכבר היו במשחקי מפתח שכאלה, אולם הפעם, אחד הסיפורים המרכזיים יהיה ילד שחגג בדצמבר האחרון את יום הולדתו ה-19: קיליאן אמבפה.

כוכבה הצעיר של צרפת סיפק מונדיאל נהדר עד כה והראה חלק מהפוטנציאל העצום שגלום בו. שחקן היריבה נאסר צ'אדלי, שאמור לפתוח מחר בשל ההשעיה של תומא מונייה, נשאל על כך במסיבת העיתונאים, והחמיא לעילוי: "מה שהוא עושה בגיל הזה, מעולם לא ראיתי - אולי חוץ ממסי. קשה לעצור אותו, הוא מהיר, יש לו המון איכויות והוא מאוד טכני".

עוד בנושא:

זלטקו דאליץ': "עצרנו את מסי ואריקסן, ננסה לעצור גם את הארי קיין"
עשרות אלפים חגגו עם רוסיה את ההצלחה במונדיאל: "עשינו היסטוריה"
ג'ף הרסט: "סאות'גייט מגלה מנהיגות דומה לזו של סר אלף ראמזי"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
המשימה הקשה ביותר של בלגיה. אמבפה/רויטרס

על היריבה עצמה אמר שחקן ווסט ברומיץ': "תמיד מיוחד לשחק מול צרפת, אבל אחרי שניצחת את ברזיל אתה כבר צריך לאף מאף אחת - אנחנו משחקים כדי לזכות במונדיאל. אנחנו מכבדים את כולן, אבל אם נשחק עם פחד לא נוכל לנצח את צרפת. זה המשחק הכי חשוב בחיינו".

גם אדן הזאר התייחס לאמבפה וסיפר שדיבר איתו מספר פעמים בטלפון: "הוא אמר שראה סרטונים שלי כשהיה צעיר יותר. לא ידעתי שאני מבוגר. כעת זה אני שרואה סרטונים שלו מפעם לפעם, אני מכבד מאוד את מה שהוא עושה".

תומאס ורמאלן הוותיק הוסיף: "צרפת אחת הפייבוריטיות לזכיה, יהיה קשה מאוד. זה המשחק הגדול בקריירה שלי. אפשר להיות גאים במה שכבר עשינו, אבל אנחנו מאמינים בסיכויינו".

עוד באותו נושא

ארבע אחרונות, ארבע מגמות: על העולות לחצי גמר המונדיאל

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת בלגיה נאסר צ'אדלי, וינסנט קומפני חוגגים. רויטרס
"אם נשחק עם פחד לא נוכל לנצח את צרפת". צ'אדלי עם קומפני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully