וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלטקו דאליץ': "עצרנו את מסי ואריקסן, ננסה לעצור גם את הארי קיין"

מאמן נבחרת קרואטיה יודע שמצפה לו משימה קשה בחצי הגמר: "יהיה מסובך מאוד מול קיין, לאנגליה אין חולשות של ממש. אנחנו מותשים, אבל זו לא הפתעה שהגענו עד פה, יש פה שחקנים מצוינים"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

קרואטיה חיה בחלום. אמש (שבת) שרדו שחקניו של זלאטקו דאליץ' דו-קרב פנדלים מול רוסיה והעפילו לחצי הגמר, בפעם השנייה בתולדותיהם. ניצחון על אנגליה יקפיץ אותם לגמר, לראשונה בתולדותיהם, והביטחון במחנה הקרואטי מעולם לא היה גבוה יותר.

"אני לא חושב שלאנגליה היו יריבות קלות", אמר דאליץ' במסיבת העיתונאים. "הם גרמו לזה להיראות קל, יש הבדל גדול. יש שם נבחרת צעירה עם הרבה כישרון, היא משחקת מאוד מהר ואגרסיבי ומסוכנת מאוד במצבים חופשיים. לאנגליה אין חולשות של ממש".

גם דאליץ' יודע: כדי לעצור את אנגליה צריך לעצור את הארי קיין, שכבש שישה שערים עד כה ונמצא בדרכו הבטוחה לסיים כמלך שערי הטורניר. "יהיה קשה מאוד, הוא מלך השערים והשחקן הטוב ביותר שלהם, לצד ראחים סטרלינג", אמר המאמן הקרואטי. "דיאן לוברן מכיר אותו היטב ומשחק טוב מאוד לצד דומאגוי וידה, כך שאני לא מודאג מלעצור את השחקנים האנגלים - עצרנו את מסי ואריקסן, ננסה לעשות את אותו הדבר מול קיין".

קרואטיה נזקקה לארכה ופנדלים גם בשמינית הגמר מול דנמרק, וגם ברבע הגמר מול רוסיה. "אנחנו מותשים", הודה דאליץ'. "אנחנו חייבים לנוח, אני בטוח שתהיה לנו את האנרגיה מול אנגליה כי קל לקבל מוטיבציה בחצי גמר המונדיאל. חבל אם נהיה ברוסיה כמה שבועות ולא ננצל את ההזדמנות שלנו להגיע למוסקבה, המטרה היא להישאר עד המשחק האחרון. זה חלום שמתגשם עבורנו. אני לא חושב שמדובר בהפתעה שהגענו עד פה, כי יש לנו שחקנים מצוינים".

עוד בנושא:

קרואטיה חוגגת: "תחושה של אושר בלתי נגמר. צריך להמשיך במסע הקסום"
ג'ף הרסט: "סאות'גייט מגלה מנהיגות דומה לזו של סר אלף ראמזי"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

מאמן נבחרת קרואטיה זלטקו דאליץ'. רויטרס
רגע האמת מתקרב. דאליץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully