וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון סטונס: "קולומביה היא הנבחרת הכי מלוכלכת שפגשתי"

בלם נבחרת אנגליה עדיין לא התאושש מהניצחון הדרמטי ומהסגנון של היריבה: "הכי טוב היה לנצח אותם בכדורגל - זה הכי פגע בהם. הם על המטוס הביתה ואנחנו עברנו שלב, מעולם לא ראיתי משחק שכזה"

עריכה: מתן חדד

זה היה מורט עצבים, אבל בסופו של דבר הצליחה נבחרת אנגליה להתגבר על קללת הפנדלים ונבחרת קולומביה, ולהעפיל לרבע גמר המונדיאל. וזה היה, כך מתברר, משמח שבעתיים בגלל היריבה - לפחות אם שואלים לדעתו של ג'ון סטונס.

"מעולם לא שיחקתי מול נבחרת מלוכלכת יותר", טען בלם מנצ'סטר סיטי. "הדבר הכי טוב עבורנו היה לנצח אותם בכדורגל - זה הכי פגע בהם. הם על המטוס בדרך הביתה ואנחנו עברנו שלב".

סטונס לא אהב את סגנון המשחק הפיזי של קולומביה, כמו גם את הפרובוקציות, לטענתו, שביצעו שחקנים היריבה אל נגד עיניו של השופט, ואת הוויכוחים הרבים סביב הפנדל שנבחרת שלושת האריות קיבלה.

"המשחק הזה היה כל כך מוזר", אמר. "כשקיבלנו פנדל, כולם הקיפו את השופט, נגחו בהנדרסון, היתה המולה ואני משוכנע שלא שמעתם כל מה שהיה שם. היו יכולים להישלף כמה וכמה כרטיסים אדומים. מבחינתנו, היה חשוב לשמור על קור רוח ולא להיגרר למשחק שלהם. דבקנו בתכנית וזה נהדר, זה היה מצב קשה והתגברנו עליו".

כשנשאל על הטקטיקה של היריבה, השיב: "אני מעדיף שלא להגיד, כי זה יסבך אותי. מעולם לא ראיתי משחק כזה".

לקראת רבע הגמר מול שבדיה אמר סטונס: "אין משחקים קלים, בטח לא ברבע הגמר. לעתים נבחרות כאלה עוברות מתחת לרדאר, אבל אין שאלה ששבדיה טובה, הם לא היו מגיעים לרבע הגמר אם לא היו טובים".

עוד בנושא:

אנגליה מסוחררת, שירר טוען: "הוכחנו למה אנחנו יכולים לזכות במונדיאל"
התיקון של סאות'גייט: כך התגברו המאמן ונבחרת אנגליה על קללת הפנדלים
חדשות המונדיאל: "יותר קל להבקיע נגד ברזיל מאשר נגד שבדיה"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

ג'ון סטונס שחקן נבחרת אנגליה חוגג. רויטרס
שמרו על קור רוח. סטונס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully