וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין חולם בגדול: "אנחנו חייבים להאמין שאפשר ללכת עד הסוף"

קפטן נבחרת אנגליה, שכבש שלושער בשישייה הראשונה בתולדות הנבחרת בטורניר גדול, ניפץ שלל שיאים והפך למלך שערי הטורניר. אפילו ג'ון סטונס בספרי ההיסטוריה. כל המספרים והציטוטים

באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם ממש כאן

במשחק הפתיחה שלה נבחרת אנגליה לא ממש שכנעה, ובסופו של דבר נזקקה לשער ניצחון דרמטי של הארי קיין כדי לנצח 1:2 את טוניסיה. היום (ראשון) זה כבר היה סיפור אחר לגמרי. נבחרת שלושת האריות התפוצצה על פנמה החלשה עם 1:6, נצמדה לבלגיה בפסגת בית ז' והראתה שכדאי לקחת אותה ברצינות גם בשלבי ההכרעה.

כרגע, אנגליה נמצאת במקום הראשון בבית עם שש נקודות והפרש שערים של 2:8. גם לבלגיה שש נקודות והפרש של 2:8, ונבחרת שלושת האריות בפסגה בזכות העובדה שספגה פחות כרטיסים צהובים. מאבקי המיקום יהיו מעניינים, משום שסביר להניח ששתי הנבחרות ירצו להימנע ממפגש אפשרי עם נבחרת ברזיל ברבע הגמר. למזלם של בלגיה ואנגליה, הם ידעו בדיוק מה תהיה תמונת שלב הנוקאאוט שכן המחזור השלישי של הבית שלהם הוא האחרון שישוחק.

עוד בנושא:

מונדיאל 2018: אנגליה הביסה 1:6 את פנמה ועלתה לשמינית הגמר

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם הארי קיין. רויטרס
קחו אותם בחשבון. האנגלים חוגגים/רויטרס

המספרים

* לראשונה בתולדותיה בגביע העולמי, אנגליה כבשה למעלה מארבעה שערים במשחק אחד (הרביעייה האחרונה היתה בגמר 1966).

* עד הערב, אנגליה לא כבשה חמישייה או יותר בטורניר גדול.

* הביצוע היפהפה של ג'סי לינגארד היווה את הפעם הראשונה שאנגליה כובשת מחוץ לרחבה במונדיאל מאז הבעיטה החופשית של דיוויד בקהאם מול אקוודור (2006).

* האנגלים סיימו את המחצית הראשונה עם שבע בעיטות - שש מהן הלכו למסגרת, חמש מתוכן נכנסו.

* בפעם החמישית בתולדות הגביע העולמי, נבחרת כובשת חמישה שערים או יותר במחצית אחת. האחרונה שעשתה זאת עד הערב היא גרמניה, בחצי גמר מונדיאל 2014, על הראש של ברזיל.

* הארי קיין הפך לראשון מאז דיוויד בקהאם ב-2002 (מול ארגנטינה) שכובש פנדל עבור נבחרת אנגליה בגביע העולמי.

* כוכב טוטנהאם בעט לשער שש פעמים בטורניר הזה. חמש מהן היו למסגרת, וכל החמש נכנסו.

* קיין הפך לאנגלי השלישי בהיסטוריה שמבקיע שלושה שערים או יותר בשלב הבתים של המונדיאל (קדמו לו רוג'ר האנט ב-1966 וגארי ליניקר ב-1986).

* קיין הפך לשחקן אנגליה השלישי שכובש שלושער במונדיאל, אחרי ג'ף הרסט (1966) וגארי ליניקר (1990).

* ולאנגלי השני שמבקיע בשני משחקי הפתיחה של נבחרתו, אחרי רון פלאוורס ב-1962.

* ג'ון סטונס הפך לשחקן מנצ'סטר סיטי השני בהיסטוריה שמבקיע עבור אנגליה בגביע העולמי. הראשון היה טרבור פרנסיס ב-1982.

* ב-20 משחקיו בתפקיד, פתח גארת' סאות'גייט עם 20 הרכבים שונים.

עוד באותו נושא

מונדיאל 2018: אנגליה הביסה 1:6 את פנמה ועלתה לשמינית הגמר

לכתבה המלאה

התגובות

כובש השלושער, הארי קיין, אמר בסיום: "עבדנו על מצבים נייחים. זה ניצחון פנטסטי, אני גאה בבחורים. אנחנו נהנים מהניצחון הזה, נהנים מלהיות כאן. הכל התחבר לנו היום. האוהדים שלנו היו אדירים, אני מקווה שהם ימשיכו לתמוך בנו בהמשך הטורניר. אנחנו חייבים להאמין שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף. יש עוד דרך ארוכה, הרבה עבודה, אבל אם ניצמד לתכנית המשחק שלנו, זה אפשרי. נגיע למשחק מול בלגיה במטרה לנצח, אנחנו מוכרחים להוכיח שאנחנו יכולים לנצח גם נבחרות גדולות. יכולתי לכבוש יותר היום, אבל המאמן החליט להחליף אותי וזה בסדר גמור".

ג'ון סטונס הוסיף: "בחיים לא חשבתי שאכבוש צמד במשחק! ולעשות את זה במונדיאל, זה פשוט מדהים. זה היה ניצחון נהדר. זה גם היה השער הראשון שלי במדי הנבחרת, אני נרגש. חבל שלא שמרנו על שער נקי, עברנו על המצבים הנייחים המון ואני שמח שהצלחנו לנצח".

אשלי יאנג: "אני חושב שראו את הביטחון שלנו במשחק הזה. די היינו מאוכזבים מהמשחק שלנו נגד טוניסיה, והיום הכל התחבר לנו. חשוב שנהיה ביחד, זה הדבר הכי חשוב בטורניר כזה וכולם מבינים את זה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, אבל ההתחלה בהחלטה מבטיחה".

הרנן דריו גומס, מאמנה של פנמה, הודה בסיום: "יכולנו גם לספוג 10 שערים פה. שיחקנו מול נבחרת טובה ואפקטיבית הרבה יותר מאיתנו. היה 0:5 כבר במחצית, אבל לא איבדנו את הסדר שלנו".

אוהדי פנמה חוגגים בטירוף את השער ההיסטורי

וגם מנקים את היציע אחרי המשחק

גם ליאם גלאגר נרגש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully