וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלון בהראמי: "ניימאר יודע לכבוש. אני יודע להגן"

האיש שעצר את כוכב נבחרת ברזיל, ואלון בהראמי, שוחח בסיום עם שליח וואלה! ספורט והסביר לו כיצד התכנית עבדה בשטח: "כשאתה סופג גול מברזיל אתה חושב, 'הו, זה הולך להיות יום רע'. אבל פשוט המשכנו לשחק. ממש שמחים להיות אנדרדוג, נשמח להמשיך להפתיע את כולם בכל משחק"

עריכה: ניר חן

עם שריקת הסיום ברוסטוב ארינה, על המסך הופיע דמותו של פיליפה קוטיניו. השחקן המצטיין, הכריז הכרוז, ואת הברזילאי בטח הפרס האישי לא ניחם. אבל תואר איש המשחק היה צריך ללכת לבחור אחר, לבחור שאחראי על התוצאה קצת יותר מאשר איש ברצלונה. הטיל שלו, כבודו במקומו, וצובר גם נתן עבודה בשני צדי המגרש, אבל ואלון בהראמי הוא השחקן שהכי הורגש אמש (ראשון). ואם תשאלו את ניימאר, הוא בטח יסכים איתי.

עוד בנושא:

מונדיאל 2018: ברזיל סיימה רק ב-1:1 מול שוויץ במשחק הפתיחה
ניימאר קיבל טיפול מיוחד, טיטה: "ההתרגשות פגעה בנו בצורה קשה"
קצפת בלי עוגה: נבחרת ברזיל לא היתה יעילה במשחק הפתיחה שלה במונדיאל

ואלון בהראמי נבחרת שוויץ. מערכת וואלה!
ואלון בהראמי נבחרת שוויץ/מערכת וואלה!

אתמול קשר שווייץ ואודינזה בן ה-33 רשם מספרים מופרעים בפן ההגנתי, 100% הצלחה במאבקים אוויריים, 6 תאקלים, שתי חטיפות, והכי חשוב - הרביץ, שיתק ואמלל את כוכב ברזיל. וכשהיה צריך לעשות את זה עם פאול, נתן את הפאול. כששמע ממני אודות השורה הסטטיסטית האישית שלו, התלהב:

"נהדר לשמוע, וזו אכן היתה המשימה שלי - לעצור את ניימאר, או לפחות לנסות. זה לא היה קל, מדובר באחד השחקנים הכי טובים בעולם. אבל זזנו כקבוצה, וגם כשלא הגעתי למקום הנכון בזמן הנכון, היה לי שם חבר לנבחרת שגיבה אותי. וכשמישהו אחר היה צריך, אני גיביתי אותו. הרי אי אפשר לעצור את ניימאר באחד על אחד, הוא פשוט מהיר מדי, טוב מדי. הוא נולד להתקפה, יש לו את כל התכונות לכך, אבל כמו שהוא יודע לכבוש, אני יודע להגן. לי אין את התכונות שלו, אז ניסיתי פשוט להגביל אותו. אתה חייב לעשות לו את החיים קשים, לא לתת לו לפתח משחק. זה לא אומר שתעצור אותו, ולא אף אחד אחר מהשלושה האחרים בהתקפה של ברזיל. הם הרי מסוגלים לכבוש בכל רגע. אבל סגרנו טוב וגרמנו למרווחים להיות צרים, וזה עשה את העבודה שלנו לטובה יותר. לשם המשחק התפתח, וזו הגישה שאנחנו רוצים לשחק בה".

עבור בהראמי, זה מונדיאל רביעי שלו במדי שווייץ - שיא לאומי לבן להורים ילידי קוסובו. בכתבה בעבר עליו סיפרה אמו איך כילד הוא היה אחוז תזזית, לא נרגע לרגע. כך הוא נראה אתמול ממעלה היציע ברוסטוב. וניימאר דווקא נראה מתוסכל, לעתים מיואש. "הוא בחור שקט, בזמן המשחק הוא אף פעם לא מדבר. רואים כמה ביטחון יש לו. שיהיה ברור - אם ברזיל נותנת את ההכי טוב שלה, היא הכי טובה בעולם וכולם יראו את היכולת שלה. הערב, למזלי, היא לא הראתה את זה".

מתי הרגשת בנוח, שאפשר להוציא משהו מהמשחק הזה? כי זה התחיל פחות טוב…

"כשאתה סופג גול נגד ברזיל אתה חושב, 'הו, זה הולך להיות יום רע'. אבל פשוט המשכנו לשחק כמו שאנחנו רגילים. ניסינו לפתח את המשחק שלנו. הפסדנו בהתחלה כל כך הרבה כדורים על המטר האחרון, המסירה האחרונה תמיד התפספסה לנו. אבל המחצית הסתיימה ובהפסקה דיברנו בינינו ואמרנו 'היי, אנחנו עושים משחק סביר, בואו נמשיך ככה'. וכמה דקות אחר כך מצאנו את הגול הזה, מהקרן, וזה היה כל כך חשוב לביטחון שלנו. ב-20 הדקות האחרונות סבלנו הרבה עד שנגמר, אבל זה נורמלי לסוג כזה של משחק".

בהראמי עוצר ומתסכל את ניימאר

רויטרס

למרות קמפיין מוקדמות מוצלח, תשעה ניצחונות מעשרה משחקים, עדיין לא מאמינים בכם יותר מדי. אף אחד לא חושב ששווייץ תגיע רחוק. אתם רק במקום ה-15 בסוכנויות. מפריע לכם שאתם אנדרייטד?

"לפעמים עדיף ככה, כשאנשים לא מצפים ממך ליותר מדי. אני חושב שהתמודדנו יפה עם ברזיל, ועובדה שבסיום המשחק שחקנים שלהם ניגשו אלינו ואמרו 'שיחקתם טוב', 'הייתם טובים מאוד'. אם הם מכבדים אותנו ככה אחרי משחק, זה אומר המון. את הכבוד שלנו אנחנו נצטרך להרוויח בכל משחק, ובכל יום, וכל זה לא משנה. אנחנו ממש שמחים להיות אנדרדוג, ונשמח להמשיך להפתיע את כולם בכל משחק".

orenjos@walla.co.il

שחקני נבחרת שוויץ חוגגים. רויטרס
בהראמי וחבריו שמחים להיות אנדרדוגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully