וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדום עולה, ירוק עייף

2.12.2002 / 8:42

התשישות ניכרה בשחקני מכבי חיפה, ושני שערים יפים של רמי אבו לאבן (30) ותומר חליבה (72) הנחילו הפסד שני העונה למוליכה וצמצמו את הפער בפסגה לשלוש נקודות. באר שבע עולה למקום הרביעי

הפועל באר שבע ניצלה עד תום את עייפותה של מכבי חיפה ואת היעדרו של יעקובו איגביני, ורשמה ניצחון נאה וצודק 0:2 לע המוליכה. חיפה שלטה במרכז השדה במחצית הראשונה, אבל ההזדמנויות המסוכנות היו של האדומים.


הבעיטה הראשונה של הפועל באר שבע לשער מכבי חיפה נשקה לרשת. בלסינג קאקו העביר כדור רוחב לרמי אבו לאבן, שהניף רגל עם המון רגש וסובב לחיבור כדור שלדודו אוואט לא היה שום דבר לעשות מולו.

בדקה ה-35 נפצע אבו לאבן מתיקול קשה והוחלף על ידי אופיר חיים. בדקה ה-42 הזדמנות לבאר שבע להכפיל את יתרונה, אבל הכדור של טרכלוסקי, שהכניע את אוואט, התגלגל מהצד הלא נכון של הקורה.

בניגוד לידיעות לפני המשחק, ג'ובאני רוסו פתח בהרכב מכבי חיפה. יעקובו איגביני אכן פתח על הספסל.

מחצית שנייה

יכולתה החלשה של חיפה נמשכת, והמשחק מתנהל ברובו במחצית המגרש של הירוקים כשבאר שבע עדיין נראית מסוכנת יותר.

החל מהדקה ה-50 בערך החלה חיפה ללחוץ, מספר כדורים חצו את תיבת החמש של אסי רחמים מבלי שמצאו רגל מסיימת, אבל ריח של שער עמד באוויר.

השער הגיע לבסוף דווקא מהצד השני. תומר חליבה עמד עם הכדור בפינה הימנית של רחבת חיפה, ובמקום להגביה או להכניס כדור עומק בחר להפתיע את דודו אוואט בבעיטה חדה לפינה הרחוקה - 0:2.

גם לאחר השני המשיך המשחק להיות שקול, עם יתרון קל לבאר שבע שהמשיכה לסכן את השער. חליבה הפציץ מ-25 מטר, אבל הכדור חלף גבוה מעל לשער.

השופט אייל צור החליט שלא להאריך את סבלה של הירוקה, וסיים את המשחק לאחר פחות מדקה של זמן פציעות. סך הכל ניצחון צודק לחניכיו של לופא, שמתנערים ממשברון ונצמדים לשולי הצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully