וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידייה דשאן: "היה חסר לנו קצת פלפל, עברנו שבוע קשה מאוד"

מאמן נבחרת צרפת הגיב לביקורות אחרי ה-1:1 המאכזב נגד ארצות הברית: "צריך לזכור שזה משחק הכנה. מתרכזים במשחק נגד אוסטרליה". האוהדים קראו בשמו של זינדין זידאן במהלך המשחק

עריכה: מתן חדד

בתקשורת הצרפתית תקפו את מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, וסימנו אותו כאשם עיקרי ל-1:1 המאכזב של הטריקולור אמש (שבת) נגד ארצות הברית. המשחק הביתי היה המבחן האחרון של הצרפתים למונדיאל, והם לא הרשימו בלשון המעטה. המאמן התבקש לספק הסברים בסיום וטען ששבוע אימונים קשה בו שחקניו התאמנו ללא הפסקה עשוי להיות הסיבה ליכולת הירודה.

דידייה דשאן: "תמיד עדיף לנצח, אבל צריך לזכור שזה משחק הכנה. היה חסר לנו קצת פלפל, הם לא נתנו לנו שטחים ולא מצאנו לדרך לשנות את זה. ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השנייה לא אהבתי מה שראיתי, אבל בהמשך השתלטנו על המשחק כפי שרציתי. היה לנו שבוע קשה מאוד, השחקנים התאמנו המון. עכשיו כולנו נתרכז במשחק הפתיחה שלנו נגד אוסטרליה. אני מקווה שכולם יהיו כשירים לבחירה במשחק הזה. האם ההרכב שפתח היום יפתח גם נגד אוסטרליה? לא בטוח".

עוד בנושא:

עיתונאי ארגנטינאי מאשים: חורחה סמפאולי הטריד מינית טבחית
ג'ולן לופטגי: "זה היה משחק ברמה של מונדיאל, טוניסיה נהדרת"
ואז, ביום החמישי, מישהו יגיד "וואלה לא משהו המונדיאל שלכם"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
המאמן הבא? זינדין זידאן/רויטרס

בתקשורת הצרפתית מאוכזבים מהיכולת ולא מקבלים אותה בשלוות נפש. הצרפתים חשים שהם מחזיקים בסגל מהטובים בטורניר, ומספר כלי תקשורת כבר טענו שכל תוצאה פרט להגעה לשלבים הגבוהים במונדיאל תהיה אכזבה עצומה. בינתיים, במהלך המשחק אמש האוהדים בליון קראו בשמו של מאמן ריאל מדריד לשעבר, זינדין זידאן, אותו הם היו רוצים לראות על הקווים במקומו של דשאן. זיזו לא הגיב רשמית לנושא, אך אמר בעבר שישמח לאמן את הנבחרת בשלב כזה או אחר. דשאן, אגב, אמר ש"זה בלתי נמנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully