וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירושלים כבר הדליקו נר חמישי

ניר כהן

1.12.2002 / 20:07

בית"ר ירושלים התעקשה לארח את אשדוד בטדי, והערב ראינו מדוע. אלי ששון כבש פעמיים, עופר טלקר, איציק זוהר וקוביקה הוסיפו שער כל-אחד, והצהובים הביסו את אשדוד 0:5. בית"ר סוגרת סיבוב באופטימיות, אשדוד בצרות

בית"ר ירושלים חוגגת בטדי.
לאחר הפסדים לבני יהודה ומכבי פ"ת, הגיעו שני ניצחונות על מכבי חיפה ומכבי ת"א, והיום הביסה בית"ר במגרשה את מועדון ספורט אשדוד, 0:5. אלי ששון כבש פעמיים, טלקר, זוהר וקוביקה הוסיפו שער כ"א, והצהובים חגגו ביציעים ניצחון גדול של בית"ר.


מחצית ראשונה:
בית"ר פתחה את המשחק בצורה טובה, מאור מליקסון וז'אן טלסניקוב היו פעילים במרכז השדה. בדקה ה- 7: אדיר טובול ניסה בעיטה מ- 20 מטרים, אך רחוק משערו של קורנפיין. דקה לאחר מכן עוד הזדמנות של אשדוד: בעיטה חופשית של אלון חזן הולכת היישר לידיו של שוער בית"ר, האשדודים החלו בשלב זה לתקוף. בדקה ה- 11 הזדמנות טובה גם לבית"ר: ז'אן טלסניקוב בעט מ- 20 מטרים, כדור חזק היישר לרשת החיצונית, עדיין אין שערים אך יש קצב טוב למשחק . אשדוד השתלטה אט אט על מרכז השדה, קנדאורוב וחזן הריצו את הכחולים לכיוון שערו של קורנפיין, שבינתיים לא עמד במבחן מיוחד.

דקה 23: התקפה טובה של בית"ר: טלסניקוב מצא את אמסלם באגף שמאל, אמסלם ניסה לבעוט, אך הכדור נהדף והגיע לטלסניקוב שבעט חלש היישר לידיו של בן ישי.

ואז הגיעה הדקה ה- 27: גגוולל!! עופר טלקר קיבל כדור עמוק בצד ימין של רחבת בן ישי, טלקר הוריד כדור אחורנית לאלי ששון, שהטעה את מילבסקי ובעט עם החלק החיצוני של רגל ימין שטוח ופנימה, בית"ר מוליכה בזכות שער נהדר של השחקן הצעיר אלי ששון.
למרות השער אשדוד המשיכה לשחק היטב, והניעה את הכדור לתוך רחבת בית"ר, טובול ופדידה איבדו הזדמנויות, אם כי עדיין לא סיכנו ממש את שערו של קורנפיין.

דקה 35: מאור מליקסון פרץ באגף ימין, וניסה את כוחו בבעיטה חכמה לכיוון הקורה השמאלית של בן ישי. הכדור חמק ליד הקורה, והחוצה. שתי דקות לאחר מכן, אלון חזן מצא את אדיר טובול עמוק ברחבת בית"ר, טובול לא עצר טוב את הכדור ומאחר בבעיטה, וההזדמנות חלפה.

בדקה ה- 41 נשלף הכרטיס הצהוב הראשון במשחק: דקה 41: אדיר טובול עצר את עופר טלקר באגף ימין של הצהובים, וקיבל את הכרטיס הצהוב.

מחצית שנייה: הבליץ נמשך

אשדוד פתחה את המחצית השנייה כמו שסיימה את הראשונה, עם החזקת כדור וניסיונות לתקוף, אך ללא הזדמנויות מיוחדות. אשדוד ניסתה לתקוף ובית"ר יצאה להתקפות מתפרצות מסוכנות.

דקה 51: בעיטה חופשית של אלון חזן, היישר לחומה, והחוצה. שלוש דקות לאחר מכן, 54: עבירה על מאור מליקסון, 18 מטרים אלכסונית מצד שמאל של שער אשדוד. גגוולל!! הכדור החופשי עלה והגיע ישירות לראשו של עופר טלקר, שנגח חזק ופנימה והעלה את בית"ר ל- 0:2.

בית"ר המשיכה לצאת למתפרצות, דקה 59, התקפה טובה של בית"ר: דוד אמסלם הגביה משמאל היישר למאור מליקסון בתוך רחבת אשדוד, אך מליקסון לא עצר את הכדור היטב, ואיבד.
דקה 64: הזדמנות טובה לאשדוד: קנדאורוב תעתע בהגנת בית"ר ובעט מ- 16 מטרים, קורנפיין קלט את הכדור בזינוק.

דקה 66: גגוולל! אלי ששון קיבל את הכדור מאנדז'י קוביקה, עבר את בן ישי ונפל, אולי לאחר שהוכשל ע"י השוער. באשדוד טענו כי ששון דחף תוך כדי נפילה את הכדור בידו לתוך השער, ערן פרוסט התייעץ ארוכות עם הכוון רם לייבט והחליט לאשר את השער, 0:3 לבית"ר.
שני חילופים באשדוד, בדקה ה- 68: יניב עזרן ואנדראה בלאיץ' החליפו את יאיר אזולאי ואדיר טובול.

דקה 71: ושוב: גגוולל! מאור מליקסון מצא את אלי ששון, שמסר לקוביקה, על סף רחבת אשדוד. קוביקה עשה צעד וחצי, עבר שני מגיני אשדוד, וסובב פנימה. שער גדול של קוביקה, 0:4 לבית"ר ואשדוד מתפרקת.
בית"ר המשיכה לתקוף, איציק זוהר נכנס במקום קוביקה ובדקה ה- 78, הוא כבר כבש: גגוולל! איציק זוהר הרים כדור חופשי חזק מזווית קשה, מצד ימין של רחבת אשדוד. מאור מליקסון הרים את רגלו מעל לכדור, שקפץ על הדשא ועלה מעל בן ישי היישר לרשת, בית"ר מביסה את אשדוד.

בדקה ה- 81, שני חילופים בבית"ר: אלי ששון ודוד אמסלם יוצאים, מיקי עטיה ושלומי משה במגרש.
דקה 85: ריף זוכה לכרטיס צהוב, לאחר שעצר במכוון כדור בידו. קצב המשחק, שכבר הוכרע, ירד במקצת, הבית"רים הסתפקו בחמישה שערים ובאשדוד כבר חושבים על המסקנות.
ההזדמנות האחרונה במשחק הייתה בדקה ה- 91: כדור חופשי של איציק זוהר, 25 מטרים משערו של בן ישי, הלך לידיו של השוער האשדודי.

לאחר דקה של תוספת זמן, ערן פרוסט שרק לסיום. בית"ר שמחה, אשדוד בצרות.

הרכב מ.ס אשדוד : בן ישי; אלקריף, מילבסקי, אזולאי, טובול; עמר, אלפסי, חזן, רביבו, קנדאורוב; פדידה

הרכב בית"ר י-ם: קורנפיין; פרירה, כחילה, אמסלם, דרעי; מזרחי, טלסניקוב, ששון, טלקר, מליקסון; קוביקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully