וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי: "אין ספק שדויד דה חאה יסחוב אותנו במונדיאל"

מאמן נבחרת ספרד לא התרגש מהטעות של השוער ב-1:1 נגד שוויץ ולא התאכזב מהתוצאה: "יצאתי מרוצה. לא פשוט לשחק נגד נבחרת כמו שוויץ". על אינייסטה: "הוא הרוויח את הכבוד ביושר"

רויטרס

למרות שרוב האנשים בספרד די מודאגים מתצוגת הלה רוחה במשחק הידידות אתמול (ראשון) נגד שוויץ שנגמר ב-1:1 מאכזב, מאמן הנבחרת ג'ולן לופטגי דווקא יצא מעודד מהתצוגה של שחקניו. בסיום המשחק הוא דיבר על משחקו האחרון של אנדרס אינייסטה כשחקן נבחרת על אדמת ספרד, על הטעות של דויד דה חאה והחמיא לכובש השער לזכות הספרדים, אלברו אודריוסולה.

"האהבה והכבוד לאינייסטה? זה משהו שהוא הרוויח ביושר", פתח ואמר המאמן. "הדבר החשוב ביותר עבורנו היה המשחק שלו, לא התגובה מהקהל, והוא שיחק טוב מאוד. הוא נמצא בסגל כי אנחנו זקוקים לו וליכולות שלו, לא בגלל שאנחנו רוצים לתת לו כבוד כלשהו. מה שהוא נותן לנו עדיין קריטי וחשוב". על המשחק עצמו אמר לופטגי: "עשינו הרבה דברים טובים אבל התקשנו לכבוש שערים. חוץ מזה יצאתי די מרוצה. לא פשוט לשחק נגד נבחרת כמו שוויץ".

עוד בנושא:

הכנה למונדיאל: ספרד סיימה ב-1:1 מול שוויץ
ניימאר הדהים גם את מאמן ברזיל: "הוא חזר הרבה יותר טוב משציפיתי"
ניימאר חזר וכבש, נבחרת ברזיל ניצחה 0:2 את קרואטיה

אלברו אודריוסולה שחקן נבחרת ספרד חוגג. רויטרס
"יעזור לו לצבור ביטחון". אלברו אודריוסולה/רויטרס

על הטעות של דויד דה חאה שאיפשרה לשוויצרים לאזן: "הוא יודע טוב מאוד שהוא יסחוב אותנו בהרבה משחקים בטורניר הזה, לאף אחד אין ספק בזה". המאמן פירגן גם לאלברו אודריוסולה: "כולם שיחקו נהדר, אבל ראוי לציין את אלברו. רואים שיש לו ביטחון, זה ניכר במשחק שלו. אני בטוח שהשער יעזור לו לצבור עוד ביטחון וזה חשוב לנו לקראת הטורניר". לופטגי סיכם כשידבר על האופציות ההתקפיות שלו: "יש לנו שחקנים שיכולים לשחק בהתקפה במספר תפקידים ולהתחלף במהלך המשחק. אני בטוח שנראה אותם עושים את זה במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully