וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונדיאל בסכנה: מישי בטשואיי גמר את העונה בגלל הפציעה בקרסול

החלוץ הבלגי נפצע בהפסד של דורטמונד בדרבי וייעדר לפחות בחודש הקרוב: "לא מדובר בחדשות טובות". בטשואיי לא יחזור לשחק העונה והוא בספק לטורניר הגביע העולמי שייצא לדרך ב-14 ביוני

מישי בטשואיי שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
מישי בטשואיי ברגע הפציעה/GettyImages

58 ימים נותרו לפתיחת מונדיאל 2018 ברוסיה, וכל פציעה רצינית בתקופה הקרובה תעמיד את שחקני 32 הנבחרות בספק לטורניר הגדול. זה מצבו של מישי בטשואיי, שנפצע אתמול (ראשון) בקרסול לאחר תיקול קשה מצד בנז'מן סטמבולי משאלקה, בדרבי בו הפסידה דורטמונד 2:0.

על פי הודעת המועדון, חלוץ נבחרת בלגיה בן ה-24 כבר לא יחזור לשחק העונה, אך חלום המונדיאל שלו עדיין בחיים. בטשואיי כבש תשעה שערים (שבעה בליגה ושניים בליגה האירופית) מאז הגיע לדורטמונד בינואר כמושאל מצ'לסי, כך שלמעשה הוא סיים את דרכו אצל הקבוצה הגרמנית.

החלוץ עצמו צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "טוב, לא מדובר בחדשות טובות כרגע, העונה שלי כנראה נגמרה ולא אוכל להחזיר לדורטמונד על האמון בי. תודה על האהבה העצומה שקיבלתי מאז אתמול. אני מאחל לחבריי לקבוצה כל טוב במחזורים האחרונים. נתראה בקרוב".

בטשואיי הספיק לערוך עד כה 12 הופעות במדי נבחרת בלגיה והבקיע שישה שערים, כולל במשחק ההכנה האחרון בו ניצחו הבלגים 0:4 את ערב הסעודית. החלוץ היה בסגל ביורו 2016 ונמצא חזק בתוכניות של רוברטו מרטינס בסגל הנוכחי, כמחליף הראשון של רומלו לוקאקו.

עוד בנושא:
מישי בטשואיי נפצע, דורטמונד הפסידה 2:0 לשאלקה
הימור מחושב: על המינוי של ניקו קובאץ' למאמן באיירן מינכן
באיירן הביסה את גלדבאך 1:5 בשבת, המבורג קרובה לירידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully