וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י עבר מיובנטוס למילאן תמורת 40 מיליון יורו

המעבר המפתיע של הקיץ: הבלם המסוכסך עם מסימיליאנו אלגרי, עבר בדיקות רפואיות וחתם לחמש שנים. מאות אוהדים קיבלו אותו בשערי מילאנלו. דל פיירו: "חשבתי שזו בדיחה, לא האמנתי שזה יקרה"

צילום מסך

באיטליה מתחילים להתרגל: לאונרדו בונוצ'י עבר מיובנטוס למילאן, במדיה הוא חתם לחמש שנים. בונוצ'י הגיע למילאנלו לעבור בדיקות רפואיות ומאות אוהדים אדומים-שחורים קיבלו אותו באהבה. מילאן תשלם עליו כ-40 מיליון יורו והשחקן ירוויח שכר שנע סביב 6 מיליון יורו. הרוסונרי הודיעו הערב (שישי) כי הם הגיעו לסיכום מול אלופת איטליה בשש השנים האחרונות.

אשתו של בונוצ'י כבר נעזרת בסוכן נדל"ן כדי למצוא בית חדש במילאנו ובארץ המגף יתעוררו מחר לבוקר בו הבלם המוביל במדינה עזב את האלופה הגאה. "לא צפיתי את זה. הייתי בטוח שזו בדיחה", אמר אלסנדרו דל פיירו, "החדשות הללו הכו בי כרעם ביום בהיר. זו עסקה מדהימה, לא הייתי חושב שדבר כזה יכול לקרות".

בונוצ'י שהתחיל את הקריירה דווקא באינטר (הופעה בודדת בעונת 2005/6), הגיע ליובנטוס מבארי ב-2010. הוא זכה איתה בשש אליפויות רצופות ובשנים שלו במדים השחורים-לבנים גם הפך לשחקן מפתח בנבחרת איטליה, שאת מדיה לבש 70 פעמים. אלא שבשנתיים האחרונות היחסים שלו עם המאמן מסימיליאנו אלגרי עלו על שרטון וזו הסיבה הבלעדית לעזיבה.

בפברואר האחרון בונוצ'י ואלגרי התעמתו בצורה חריפה, דבר שהוביל להשעייתו של הבלם ממשחק בליגת האלופות ולקנס כספי. אם מישהו חשב שעדיין אפשר לגשר בין השניים, השבוע התברר שהוא טעה. באיטליה מספרים שיובנטוס דחתה לפני שנה הצעות בגובה של כ-60 מיליון יורו על בונוצ'י, אבל ההחלטה השבוע על פרידה ללא דיחוי, גרמה לכך שהיא תסכים למכור אותו כעת תמורת 40 מיליון.

עוד בנושא:

העברות בעולם: ברצלונה רוצה את דלה עלי, איקרדי מאותת לדי מריה
שער מרהיב לוויין רוני במשחק הכנה של אברטון
זלאטן: "בקרוב אשחרר הצהרה גדולה, זה יהיה ענק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully