וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוארץ: "עבדנו קשה מאוד להביא את סיבוק. בחרנו שחקנים בפינצטה"

5.7.2017 / 9:23

במכבי פתח תקוה שוב מכוונים גבוה: "לא הרבה האמינו שנשדרג את מרכז ההגנה. נביא גם חלוץ זר". במועדון פנו לחביב חביבו, אך הפערים גדולים. קאניוק סיכם בטשקנט ויעבור בדיקות

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

ארבעה ימים אחרי שסיכם את תנאיו במכבי פתח תקוה, במועדון הכריזו אתמול על אחד משחקני הרכש הנוצצים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות - תומאש סיבוק. בלם וקפטן נבחרת צ'כיה חתם אתמול על חוזה לשנתיים, ירוויח 200 אלף יורו לעונה, לא כולל הוצאות ומענקים שצפויים להכניס לשחקן כ-250 אלף, ובמועדון העידו כי זאת העסקה היקרה ביותר שנעשתה בו אי פעם. השחקן, שחתם באמצעות אדם קידן וגלעד קצב, אמור להצטרף לאימוני הקבוצה ביום שני, כשעד אז ישהה במולדתו לצורך סידורים אישיים. בהמשך הוא יוצג באופן רשמי לתקשורת.

"אחרי העזיבה של דוס סנטוס וקוויאר, הבטחנו שנשדרג את מרכז ההגנה, אבל לא הרבה האמינו שזה אפשרי", אמר הלילה שינו זוארץ, שיחד עם אבי לוזון שלח את היד עמוק לכיס כדי להבטיח שהבלם יגיע, "עבדנו קשה מאוד כדי להביא אותו, קובי ועומר בחרו העונה את השחקנים בפינצטה. מרכז ההגנה שלנו טוב יותר מאשר בעונה שעברה ועכשיו צריך לעבוד על התיאום של שחקני הרכש החדשים. אנחנו מאוד מרוצים מהסגל שלנו, נחתים עוד חלוץ ונשלים את מסע הרכש". במועדון פרגנו למאמן קובי רפואה, שהאמין בעונה שעברה בדור אלו וגידי קאניוק, שהכניסו לא מעט כסף למועדון. הדבר סייע להחתמת שני הבלמים ובהמשך גם להחתמת חלוץ בכיר. כפי שפרסמנו שלשום, גם סער בנבנישתי עשוי להצטרף לחוד ההתקפה לאחר ששוחח עם המאמן וכבר החל בהתרשמות.

עוד בנושא:

מאוויס צ'יבוטה האריך חוזה במכבי תל אביב והושאל לבני יהודה
שני זרים מאקוודור ואחד מניגריה הגיעו למבחנים בהפועל עכו
אדי גוטליב עובר מהפועל תל אביב לאופה הרוסית

במועדון רוצים להביא חלוץ בעל שיעור קומה ואתמול נכנסו למשא ומתן מתקדם עם חלוץ לאנס, חביב חביבו (30). שמו של השחקן מוכר בשל המשא ומתן המתקדם שניהלה איתו מכבי חיפה לפני שנתיים. חביבו, שהגיע בחודש ינואר מראן, כבש שבעה שערים ב-13 משחקים בלבד (תשעה מהם בהרכב). הוא מחזיק בחוזה עד 2020, אבל למועדון הייתה אפשרות להביא אותו ללא דמי העברה. כרגע הדרישות של השחקן גבוהות מאוד, ורק אם בשלב מאוחר יותר יפחית אותן ויסכים להגיע לישראל, העסקה תהיה רלוונטית. "אנחנו מאוד רוצים להשלים את מסע הרכש הזה עם חלוץ ברמה גבוהה. נכון שפנינו לחביבו, אבל קשה מאוד להביא אותו", אמרו במועדון. "קשה למצוא חלוצים טובים במחירים האלה, אבל בטוח שנמצא בהמשך שחקן חופשי שיכול לסייע לנו".

גידי קאניוק יעבור היום בדיקות רפואיות, אחרי שסיכם לשלוש שנים בליגה האוזבקית. פחטקור טשקנט תשלם 600 אלף יורו למכבי פתח תקוה. השחקן אמור לקבל סכום ענק של כ-520 אלף יורו לעונה. "נכון שהרמה באוזבקיסטן נמוכה יותר, אבל סכום כזה הוא היה מרוויח בישראל בשלוש עד ארבע שנים", אמרו מקורבים לעסקה. גיא מלמד עדיין לא מצא קבוצה בחו"ל, אבל סוכניו מנסים לקדם עסקה עם קבוצה בליגה ההולנדית או עם אחת הקבוצות מוינה.

פתח תקוה חתמה הבוקר על הסכם שיתוף פעולה עם הפועל מחנה יהודה, במסגרתו יעברו שחקנים מהנוער לקבוצה הבוגרת של מחנה יהודה. כמו כן, אלה יערכו השתלמויות מאמנים במועדון. אופיר לוזון יהיה אחראי על הפרויקט מטעם המועדון.

שחקן נבחרת צ'כיה, תומאש סיבוק. GettyImages
יצטרף לאימונים ביום שני. סיבוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully