וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של רונאלדו תקפה את פאייה, בייל: "נורא מה שקרה לכריס"

החילוף המוקדם של כוכב פורטוגל בגמר היורו הסעיר את הרשת. CR7 מירר בבכי והורד לחדר ההלבשה, אמו: "בכדורגל צריך לבעוט בכדור, לא ביריב". הממים המצחיקים והעצובים מהרגע הקשה

רגע הפציעה/רויטרס

הרבה לפני שגמר יורו 2016 בין צרפת לפורטוגל הגיע לסיומו, הגיעו שני רגעים דרמטיים במיוחד. הראשון בדקה ה-16 - כשכריסטיאנו רונאלדו נפצע אחרי תיקול עם דמיטרי פאייה, והשני בדקה ה-25 - כשהכוכב הפורטוגלי הוחלף. רונאלדו מירר בבכי והורד היישר לחדר ההלבשה, לצורך המשך טיפול.

חברו של CR7 לריאל מדריד, גארת' בייל, מיהר לצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נורא לראות מה קרה לכריס. אני מקווה שזה לא משהו חמור". ראול מיירלש צייץ: "אתה הכי טוב בעולם אחי". נונו גומס הוסיף: "אתה גדול, תחזור מהר, תודה רונאלדו". ריו פרדיננד צייץ: "חבל, אתה רוצה לראות את השחקנים הכי טובים משחקים בגמר".

אגב, אמו של רונאלדו, דולורס, צייצה לכל אורך המשחק ובין היתר תקפה את דמיטרי פאייה: "אני לא יכולה לראות את הבן שלי ככה. כדורגל זה לבעוט בכדור, לא ביריב".

רונאלדו הספיק לגעת בכדור שמונה פעמים בלבד לפני שהוא הוחלף הערב. זה היה רגע יוצן דופן לא רק בגלל שכוכב כל כך גדול מוחלף בשלב כל כך מוקדם של גמר טורניר גדול - אלא בעיקר שהפורטוגלי לא החסיר אפילו דקה אחת ב-24 המשחקים האחרונים של פורטוגל בטורניר גדול.

רונאלדו שחתם על זכייה ראשונה, רצה גם שער עשירי בטורנירי יורו - מה שהיה הופך אותו לשיאן, אבל הוא נותר עם תשעה, כמו מישל פלאטיני. אגב, החילוף הערב לא היה המהיר ביותר במשחק גמר. ב-2012 ג'ורג'ו קייליני האיטלקי נפצע והוחלף על ידי פדריקו בלצראטי כבר בדקה ה-21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully