וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביורו מעודדים לא רק את הנבחרות אלא גם את המחזור

מתחילת טורניר היורו בצרפת נאספו בעיר ליל יותר מ-1.5 מיליון טונות של פחיות משקה. ההישג נשקף לזכותו של ארגון "כל פחית נחשבת" שפעיליו נפרשו ברחבי העיר על מנת לעודד את אוהדי הכדורגל למחזר

מערכת וואלה!

טורניר היורו 2016 מתקרב לרגעי השיא שלו. אך בעוד רוב האנשים מתקדמים במשחקים, ארגון "כל פחית נחשבת", Every Can Counts, חושב דווקא על מחזור. השלוחה הצרפתית של הארגון מראה נוכחות בולטת בעיר ליל מאז תחילת הטורניר.

יוזמת "כל פחית נחשבת" מאגדת מותגים, יצרניות של פחיות, ספקי מתכת וחברות מחזור, עם מטרה אחת ויחידה, והיא מחזור 'על הדרך'. גם באירועים המוניים הנערכים בחוץ, כמו פסטיבלים וטורניר היורו, הצרכנים מצופים לעשות את מה שהם עושים בבית, ולמחזר פחיות. הארגון פעיל ב-10 מדינות ברחבי אירופה, וכעת הוא שם לעצמו כמטרה את אוהדי הכדורגל הנלהבים.

נכון לעכשיו, יותר מ-70% מהפחיות באירופה ממוחזרות. איסוף הפחיות הוא חלק חיוני של הגעה לכלכלה המזינה את עצמה, משום שאלומיניום ניתן למחזור שוב ושוב מבלי לאבד מהמאפיינים שלו.

המתנדבים של ארגון "כל פחית נחשבת" נפרשו ברחבי העיר ליל שבצרפת, ועודדו את חובבי הכדורגל להשליך את פחיות המשקה שלהם באחד מ-15 נקודות האיסוף. מיכלי האיסוף, שמוקמו במיקומים אסטרטגיים בעיר. עד כה נאספו 1.5 טון של פחיות משקה מאז תחילת הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully