וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס קולמן: "לעולם לא אסכים להיות מאמן נבחרת אנגליה"

האיש שהוליך את ויילס להישג הגדול בתולדותיה לא חושב על מעבר לשכנה: "אני וולשי בכל רמ"ח איברי, לא אאמן נבחרת אחרת. הסיכוי הכי גדול שלי להגיע לליגת האלופות הוא דרך מועדון באירופה"

רויטרס

בעוד נבחרת אנגליה ממשיכה לחפש אחר מחליף לרוי הודג'סון, שם אחד כבר פחות או יותר יצא מרצונו מרשימת המועמדים: כריס קולמן. "אני לא חושב שמתישהו יציעו לי את זה, אבל אם להיות כן, לעולם לא אסכים לתפקיד הזה", אמר המאמן שמוליך את ויילס לטורניר הטוב בתולדותיה. "רוי איבד את הג'וב והחיפוש יתחיל, אבל זה משהו שלעולם לא יעבור בראשי. אני וולשי בכל רמ"ח איברי, ואם מדובר בכדורגל הבינלאומי, אאמן רק בוויילס".

קולמן, שמרוויח 220 אלף ליש"ט לשנה (לעומת 3.5 מיליון ליש"ט לשנה שהרוויח הודג'סון), חתם ערב הטורניר לשנתיים נוספות כמאמן הנבחרת. "אני חושב שאחרי שאעזוב, התפקיד הבא שלי יהיה בחו"ל", אמר המאמן שעבר גם בפולהאם, קובנטרי, סוסיאדד ולאריסה. "אני די רוצה לאמן בחו"ל שוב, כי זה הסיכוי הכי טוב שלי להגיע לליגת האלופות. כשמדובר על ליגת האלופות בפרמיירליג מדברים על המועדונים הכי גדולים, ואני לא חושב שאלה תפקידים שאקבל. אבל לאמן נבחרת נוספת? זה לא משהו שאשקול".

לקראת חצי גמר היורו, טען קולמן כי כל הלחץ יהיה על פורטוגל: "הנבחרות הגדולות חייבות להגיע לרבע הגמר, לחצאי הגמר, לגמר. אנחנו לא. אנחנו הגענו כאן כדי להצליח עבורנו, עבור המחנה שלנו. חשבתי שהיה לנו סיכוי להגיע לרבע הגמר, אבל לא אמרתי לשחקנים - זה מה שאנחנו חייבים לעשות".

בנושא אחר:

שנתיים של ידידות: אחרי 25 משחקי ראווה, היורו של צרפת יתחיל בחצי הגמר
לא צריכים נפוליאון: הכוח הקבוצתי של נבחרת צרפת מוביל אותה ביורו
צרפת חוגגת, ומחכה לגרמניה: "נרצה לנצח את הנבחרת הטובה בעולם"

כריס קולמן מאמן נבחרת ויילס. רויטרס
עסוק רק בוויילס. קולמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully