וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסכי ענק, בירות והימורים:כך צופים במשחקי היורו בחברות היי-טק

4.7.2016 / 4:32

לפנק, לפנק, לפנק: חברות ההייטק ידועות ככאלו שלא רוצות שהעובדים שלהן יילכו הביתה, ולשם כך הן מציעות ערבי צפייה משותפים לעובדים במשרד עם הקרנה על מסך ענק, פיצות, אלכוהול ועוד פינוקים

מה לא נאמר כבר על עולם ההיי-טק - שהוא טוב רק אם אתה מתחת לגיל 40, שזאת המשכורת הכי גבוהה בקרב השכירים, שהשעות מטורפות ובעיקר שמדובר בכלוב של זהב. משחקי טורניר יורו 2016, שמגיעים בעוד פחות משבוע לסיומם, הם הזדמנות טובה לקבל הצצה לתרבות שתעשה הכול כדי לגרום לעובדים שלהם להבין שהרבה יותר כיף במשרד מבבית. והם עושים את זה עם הרבה בירות ופיצות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק שלא תלכו הביתה. עובדי חברת StartApp/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרך ללבו של כל מתכנת עוברת דרך הבטן. בחברת StartApp שמפתחת פלטפורמות דאטה ומונטיזציה למפתחי אפליקציות במובייל, הבינו את זה מזמן לכן אצלם הצפייה במשחקי היורו כוללת אוכל והמון. את האוכל שמזמינים לקראת הצפייה המשותפת מתאימים למדינות שמתמודדות על המגרש. למשל, כשנבחרת איטליה משחקת מזמינים פיצה; כשנבחרת גרמניה משחקת - התפריט כולל נקניקיות ובירה. ועוד משהו: חוץ מצפיה משותפת על גבי מסך ענק, יש גם משחק הימורים פנימי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם הימורים. חברת StartApp/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם עובדי חברת פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) יצרנית פלטפורמות בינה עסקית לתאגידים, החליטו להישאר במשרד עד הלילה. חוץ מבירות, פופקורן ופיצוחים, בחברה עורכים מאז התחילו משחקי היורו טבלת הימורים של המשחקים, בה משתתפים לא רק עובדי החברה בארץ אלא גם עובדים של החברה מבריטניה והולנד.

בהיי-טק כמו בהיי-טק, תסמכו על העובדים שימצאו דרכים מעניינות לחזות את תוצאות המשחקים ובחברה הזאת, חלק מהעובדים השתמשו בתוכנות על מנת לקבל אינפורמציה עדכנית שתסייע להם לחזות את התוצאות ואת הקבוצות שיעפילו לשלבים הבאים. מי שמובילות כרגע את הטבלה הן הבנות במשרד. רספקט.

גם בחברת גט (לשעבר גט טקסי), החליטו לחגוג את היורו באווירה של גיבוש משרדי עם הקרנות של המשחקים במטבח החברה פלוס התחשבות בכל העובדים שנמאס להם מפיצה, עם אוכל דל קלוריות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש אוכל דיאטטי לשומרים. משרדי גט/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת Vonage, ספקית מובילה של שירותי תקשורת מבוססי ענן, לקחו את זה צעד אחד קדימה וחוץ מבירות, פיצוחים וכו', יש טורניר הימורים בין העובדים והמנצחים יקבלו גביע אמיתי לקחת הביתה שיצבור אבק, שמודפס במדפת תלת הממד שיש להם במשרד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרנות ענק בפטיו. חברת Vonage/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי לא היה רוצה להימרח על פוף ענק בסוף עוד יום עבודה? עובדי חברת Veriest, שמתמחה בשירותי תכנון ואימות של שבבים, פרגנה לעובדים ולבני או בנות הזוג בצפייה משותפת במשחקי היורו על גג החברה. פופים כבר הזכרנו וחוץ מזה יש גם בירות ופיצוחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על גגות וריאסט. עובדי Veriest בפופים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully