וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמן: "וואו, איזו הופעה. אל תחששו לחלום", בייל: "הרגשה מדהימה"

מאמן ויילס היה בעננים לאחר הניצחון הענק ברבע הגמר על בלגיה. רובסון-קאנו: "בייל טוב ממסי ורונאלדו". קורטואה, שעל פי דיווחים בבלגיה החליף מהלומות עם וילמוטס בחדר ההלבשה, רתח: "זה בדיוק מה שקרה נגד איטליה, אותה טקטיקה ואותן טעויות בדיוק"

רויטרס

נבחרת ויילס הדהימה הערב את עולם הכדורגל כשניצחה את בלגיה ברבע גמר היורו 1:3 והעפילה לחצי הגמר, שם תפגוש את פורטוגל. הנבחרת של כריס קולמן מציגה טורניר מדהים עד כה והיום היא הגיעה לעשרה שערי זכות, יותר מכל יתר הנבחרות ביורו. מה שהעיב מעט על הניצחון של הוולשים היה הצהוב שספג ארון ראמזי, שייגרום לו להחמיץ את חצי הגמר. קשר ארסנל היה מצוין ובישל שניים מתוך שלושת השערים שכבשה ויילס.

על פי דיווחים בבלגיה, לאחר המשחק היה מאוד לא שקט בחדר ההלבשה של המפסידה, כאשר טיבו קורטואה, שלא חסך בביקורת כלפי מארק וילמוטס, התעמת עם מאמנו והשניים אף החליפו מהלומות לעיני השחקנים, לפני שיצאו לתקשורת, שם לא חשפו דבר על פרטי המקרה.

נשאר באור הזרקורים, בייל/רויטרס

המספרים

* ויילס הגיעה לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר של טורניר גדול.

* הנבחרת של קולמן כבשה עשרה שערים בטורניר עד כה, יותר מכל נבחרת אחרת.

* עשרת השערים שכבשה ויילס זו גם הכמות הכי גדולה שנבחרת בריטית השיגה בטורניר גדול מלבד אנגליה במונדיאל 1966 שכבשה 11.

* ויילס היא הנבחרת הראשונה שמעפילה לחצי גמר היורו בבכורה שלה בטורניר מאז דנמרק ב-1992.

* ארון ראמזי היה מעורב (כבש או בישל) בחמישה מתוך שמונת השערים האחרונים של ויילס בטורניר.

* הערב ראמזי גם הפך לשחקן הראשון בטורניר שמבשל יותר משער אחד במשחק.

* ההרכב שפתח בנבחרת הבלגית הערב הוא הצעיר ביותר בממוצע (24 ו-242 ימים) מאז זה של נבחרת יוגוסלביה בשנת 1968.

* קווין דה בראונה כבש חמישה שערים ובישל שבעה ב-13 המשחקים האחרונים שלו במדי בלגיה. הערב הוא לא היה קרוב למספרים האלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
האל רובסון-קאנו שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
"יש לנו שחקנים ברמה הגבוהה ביותר". רובסון-קאנו/רויטרס

מאמן ויילס כריס קולמן אמר לאחר המשחק: "כשיש לך שחקנים כמו ארון ראמזי, גארת' בייל וג'ו אלן, אתה חייב לשחק כדורגל ולהוציא את הטוב ביותר מהשחקנים שלך, ואז אתה מקבל את הטוב ביותר מהקבוצה שלך. הטעות היחידה שלנו הייתה במשחק מול אנגליה כשלא הזזנו את הכדור כמו שצריך, דבר שעשינו מצוין בשאר המשחקים. רצינו לבוא ולהראות לאנשים שאנחנו יכולים לשחק בצורה התקפית ועשינו את זה. אני מרוצה מאוד מסם ווקס, הוא לא תמיד פותח בהרכב אבל הוא תמיד מגיע ועובד קשה מאוד. אשלי וויליאמס לא כובש הרבה, אבל איזה מנהיג שהוא. האל רובסון-קאנו? וואו, איזו הופעה. אל תחששו לחלום. לפני ארבע שנים הייתי רחוק מאוד מהמצב בו אני נמצא עכשיו. היו לי יותר כישלונות מהצלחות, אבל אני לא מפחד להיכשל. זה מגיע לנו".

כוכב ויילס גארת' בייל אמר: "נלחמנו קשה מאוד, הצלחנו לכסות כל פיסה בדשא. אני חושב שמגיע לנו להיות בחצי הגמר. האמנו בעצמנו וידענו מה אנחנו עושים. זה מרגיש מדהים. האמנו בסיכוי שלנו להגיע עד לשלב הזה. אמרנו שניתן הכול, אנחנו נהנים מהמסע. נגיע לחצי הגמר עם הרבה ביטחון. אנחנו לא יכולים לעשות משהו אחר. נעשה שיעורי בית ונכין תכנית משחק. אין עוד הרבה זמן עד המשחק. אני בטוח שיהיו חגיגות, אבל לא יותר מדי. זה כל כך משמעותי בשבילנו. האוהדים שלנו היו פי 10 יותר רועשים הלילה, למרות שהיו הרבה יותר בלגים ביציעים. נהנה מהמסע הזה ביחד".

כובש השער השני האל רובסון-קאנו, שגם נבחר לשחקן המצטיין אמר: "זה פנטסטי. עשינו חזרה גדולה למשחק. ידענו שאם נמשיך לשחק כמו במחצית הראשונה, נתוגמל. קשה לתאר את התחושות. עבדנו כל כך קשה בשמונה השנים האחרונות ואני מקווה שזה רק ימשיך כך. שיחקנו נגד בלגיה כמה פעמים בשנים האחרונות ואנחנו יודעים איך לשחק נגדם. שמרנו על תכנית המשחק שלנו. יש לנו שחקנים ברמה העולמית הגבוהה ביותר והגנה חזקה ויציבה. בשילוב שני אלה יש לנו סיכוי טוב".

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס. רויטרס
השחקנים מודים לקהל לאחר המשחק/רויטרס

הקפטן הוולשי אשלי וויליאמס: "אני מרוצה שכבשתי, אבל יותר מרוצה שעלינו. אני לא כובש הרבה שערים. קשה לי לעכל את מה שעשינו, אני חושב שהגבנו טוב אחרי שנקלענו לפיגור. היינו כל כך מאושרים להגיע לכאן ואז הצלחנו לעלות משלב הבתים. לא אצליח להבין את מה שעשינו עד שאגיע למלון הלילה והכול ישקע. אנחנו לא מסתכלים כל כך רחוק עד כדי מחשבות על זכייה בטורניר, יש לנו משחק קשה מאוד מול פורטוגל כבר ביום רביעי".

הקשר ג'ו אלן אמר: "אני מתקשה להוציא מילים, מעולם לא חשבנו שנהיה במצב הזה. ידענו שנכבוש הלילה וברגע שהתחלנו לשחק ברמה שאנחנו יודעים לשחק בה, הרגשנו ביטחון שאנחנו יכולים לנצח. כך קבוצה צריכה להיראות ויצטרכו משהו מיוחד מאוד כדי לעצור אותנו".

האל רובסון-קאנו הילל את הכוכב שלו ואמר: "מסי ורונאלדו שחקנים ברמה עולמית, אבל לנו יש שחקן ברמה עולמית שעדיף עליהם. הוא בדרכו הבטוחה להפוך לשחקן הטוב בעולם".

מאמן בלגיה מארק וילמוטס אמר: "היה לנו ממוצע גיל צעיר, אני חושב שלשחקנים יש פוטנציאל ואני לא הולך להרוג אותם. היה לנו חוסר מזל עם שני שחקנים פצועים בהגנה, אחרי שכבר היינו בבעיית פציעות. השחקנים למדו משהו הלילה כי אתה תמיד לומד בזמנים קשים, כך שלא הפסדנו הכול. היינו בין הנבחרות שדיברו עליהן ככזו שיכולה ללכת עד הסוף. כמובן שלשחקנים יש טעם חמוץ בפה. עשינו הרבה טעויות. ויילס נבחרת טובה וכל הכבוד לה. יכולנו לשחק טוב יותר, אני לא יכול להסביר למה הלכנו אחורה".

שוער בלגיה טיבו קורטואה נשמע מתוסכל ומלא ביקורת בסיום: "זה בדיוק מה שקרה נגד איטליה. אותה טקטיקה ואותן בעיות. הפסדתי בגמר ליגת האלופות, אבל זה יותר קשה. נענשנו על ידי נבחרת פחות כישרונית מאיתנו ששיחקה עם הרבה שחקנים הגנתיים. שחקנים בוויילס ידעו מה הם צריכים לעשות. אי אפשר לומר שלא רצינו כי התחלנו טוב, יצרנו מצבים וגם עלינו ליתרון. מיד לאחר מכן ירדנו ברמה ונתנו להם יותר מדי שטחים פנויים. בקישור היינו בחיסרון מספרי. ביצענו שתי טעויות אישיות גדולות וספגנו שני שערים. במחצית ניסינו לעשות התאמות, אבל זה לא עזר". כשנשאל האם וילמוטס עשה טעויות טקטיות אמר השוער: "אני אגיד את הדעה שלי רק בפנים. אם וילמוטס צריך לעזוב? הוא יחליט. הייתה לנו הזדמנות גדולה להגיע לגמר, הזדמנות שאולי לא תחזור. עכשיו נצא לחופשה ואז אנחנו צריכים להתרכז כדי לעלות לגביע העולם ברוסיה".

אקסל ויטסל אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד, רצינו לשחק בצורה אחרת לחלוטין מכפי ששיחקנו. 20 או 25 הדקות הראשונות היו טובות. הצלחנו לכבוש שער וכמעט לכבוש עוד אחד. אז הם השוו ממצב נייח. עד המחצית לא שיחקנו טוב. הם הפעילו עלינו לחץ. החיסרון של ורטונגן ו-ורמאלן היה משמעותי. הם שני שחקנים חשובים מאוד. אבל לא הייתה לנו שום ברירה. זו אכזבה עצומה. רצינו להגיע רחוק בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully