וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב השחייה הצרפתי: אם איסלנד זוכה, אני שוחה סביב כל המדינה

יאניק אנייל, שזכה בשתי מדליות זהב באולימפיאדת לונדון, יצא בהבטחה נועזת וזכה לשלל תגובות, כולל ממאמן נבחרת איסלנד: "לא ממליץ, אבל זה אפשרי. שייבחר טמפרטורה נכונה"

אימג'בנק GettyImages

משחקי רבע גמר יורו 2016 ייצאו לדרך כבר הערב (חמישי), אך העיניים של רבים ברחבי צרפת והיבשת כבר נשואות ליום ראשון, אז המארחת תתמודד בפריס מול סנסציית הטורניר, איסלנד.

מי שהחליט להיכנס לחגיגה הוא כוכב השחייה הצרפתי, יאניק אנייל, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו הבטחה מסקרנת: "אם האיסלנדים יזכו ביורו הזה, אני אשחה מסביב לכל איסלנד".

העוקבים הרבים של אנייל, שהפך במשחקים האולימפיים האחרונים בלונדון לגיבור צרפתי, לאחר שזכה במדליות זהב במשחים ל-200 חופשי ו-4 כפול 100 חופשי ובמדליית כסף במשחה ל-4 כפול 200 חופשי, מיהרו להגיב להתערבות המשעשעת הזו שלו.

כך למשל, אחד מהם הבטיח לחכות לו בסיום המסלול עם "כוס חמה של שוקו" ואילו אחר סימן קו אדום סביב כל המפה של איסלנד וכתב: "זה ייקח בערך 28 ימים, בקצב של שלושה קמ"ש. מצטער אם פספסתי במעט". כאן המקום לציין שההיקף של איסלנד, הצנועה במשתתפות היורו הנוכחי, הוא 2,008 ק"מ.

אפילו בנבחרת האיסלנדית הגיבו לדברים והמאמן הימיר הלגרימסון, שחולק את התפקיד עם השבדי לארס לאגרבק, ענה לאנייל: "לא הייתי ממליץ לו לעשות את זה, אבל זה בהחלט אפשרי. למרות שכדאי לו לבחור את מזג האוויר הנכון לכך". ב"גרדיאן" ציינו כי נכון להיום, הטמפרטורה באיסלנד, שנמצאת אי שם בצפון אירופה, נעה בין 10 ל-15 מעלות, בעוד שבמשך רוב השנה הטמפרטורות נמצאות בעיקר באזור ה-0 מעלות, כך שלאנייל כדאי לצאת למסע שלו מיד לאחר הגמר, אם איסלנד, שבתחילת הטורניר עמדה על יחס של 1 ל-100 לזכייה וכעת ניצבת על 1 ל-33 בלבד, אכן תהמם את העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully