וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במופע האימים של הודג'סון במסע"ת: "לא יודע מה אני עושה פה"

לאחר ההדחה המביכה, מנג'ר נבחרת אנגליה היוצא הגיע לשיחת פרידה וירה: "ההפסד הזה עשה נזק לשחקנים. לא יודע למה שיחקנו רע כל כך. אני מניח שמישהו חייב לספוג את כל החצים, אז אני כאן"

עריכה: מרום שפיצר

בנבחרת אנגליה ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי עוד הדחה מביכה. נבחרת שלושת האריות הפסידה אמש (שני) 2:1 לאיסלנד הקטנטנה ועפה מיורו 2016 כבר בשמינית הגמר. מיד בסיום המשחק, המנג'ר רוי הודג'סון הודיע כי הוא לא ימשיך בתפקידו, כאשר חוזהו אמור בכל מקרה להסתיים השבוע וכמעט בוודאות לא היה מוארך. היום, הודג'סון התייצב באופן לא שגרתי משהו למסיבת עיתונאים.

הודג'סון הודה בפתח דבריו כי הוא הופתע מכך שהתבקש להגיע למסיבת העיתונאים: "אני לא יודע מה אני עושה כאן, כי חשבתי שההצהרה שלי לאחר המשחק אמש הייתה מספיקה. אבל כולם אמרו לי שחשוב שאגיע לכאן, כי יש הרבה אנשים שכואבים את ההפסד שלנו. אני מניח שמישהו חייב לעמוד ולספוג את כל הביקורות והחצים שבאים אחרי הפסד כזה. אני מאוכזב, כי לא ראיתי את זה מגיע. לא הייתה לי שום אינדיקציה לכך שנשחק כל כך רע. אני עדיין מתאושש ממה שקרה. זה לא היה ערב מוצלח עבור אף אחד מאיתנו. אנחנו הולכים הביתה כמפסידים כבר בשמינית הגמר וממשיכים את הרקורד הגרוע הזה, של לא לנצח אף משחק נוקאאוט בטורניר גדול כבר הרבה שנים".

המאמן היוצא נשאל לגבי הטענות לפיהן חלק מהשחקנים בסגל איבדו אמון בשיטה הטקטית שלו: "אם זה נכון, הם הסתירו את זה היטב משאר השחקנים והצוות. במשחק שכולם מדברים עליו, ה-0:0 מול סלובקיה, שלטנו מהרגע הראשון עד לאחרון והבעיה היחידה שלנו הייתה חוסר ניצול מצבים".

עוד בנושא

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון. רויטרס
מסיבת עיתונאים משונה. הודג'סון/רויטרס

הודג'סון נשאל האם הוא חייב לאוהדים התנצלות: "כמאמן, אני אחראי ולא צריך להעביר אחריות לשחקנים. אנחנו חשים עצב גדול מכך שלא סיפקנו את הסחורה כפי שרצינו. אני עדיין לא ממש בטוח מה אני עושה כאן, במסיבת העיתונאים הזו", הוא הדגיש שוב, "אני בטוח שיום אחד השחקנים יעמדו בציפיות מהם ואנגליה תעשה תוצאה טובה בטורניר גדול, בתקווה שזה יקרה כבר ב-2018. אני חושב שהשחקנים הוכיחו שהם ראויים ללבוש את חולצת הנבחרת. אין להפסד שלנו שום קשר לכסף או לקבוצה בה כל אחד משחק. זה 11 מול 11 ולפעמים, ה-11 שאתה מקווה שיהיו הטובים יותר על המגרש הם לא כאלה".

יו"ר ההתאחדות מרטין גלן, שישב לצד הודג'סון לכל אורך מסיבת העיתונאים וניסה לגונן עליו, נשאל בשלב זה מדוע הוא הכריח את המאמן להגיע. הודג'סון התערב וענה: "אף אחד לא הכריח אותי. מאוד רציתי לוודא שאף אחד בחדר הזה לא יוכל להגיד שפחדתי מהתקשורת. אף פעם לא ברחתי ממסיבות עיתונאים. אני לא מרוצה מכך שאני כאן, כי זו כבר לא העבודה שלי. אין שום דבר שאומר כעת ולא יצית עוד להבות סביבי".

עוד אמר הודג'סון: "לאמן את אנגליה זו עבודה קשה, אבל לא בלתי אפשרית. היא הופכת ליותר ויותר קלה, כי יש הרבה מאוד שחקנים צעירים מוכשרים שעולים עכשיו. הראנו סימנים של כדורגל טוב בשלושת המשחקים הראשונים וזה נתן לנו ביטחון, אבל אתמול בלילה לא הופענו כמו שצריך. שחקנים מתאוששים מהר יותר ממאמנים אחרי כישלונות, כי תמיד יש להם משחק או אימון לצפות לו. הם לא שיחקו רע אתמול כי לא אכפת להם. הם לא שיחקו טוב אתמול כי לפעמים זה פשוט קורה. לא היינו קשוחים ורעים מספיק. אני לוקח אחריות מלאה. היו הרבה שאלות לאורך הטורניר ועניתי על כולן. עכשיו זה תלוי בכם אם אתם אוהבים את התשובות האלה או לא. אני מרגיש שבור כרגע, אבל אין לי שום תלונות על התקשורת או על הדרך בה התייחסו אליי. אני משאיר אתכם לכתוב את הדברים שלכם ומודה לכם על הזמן שבילינו יחד".

מאמן נבחרת אנגליה רוי הודג'סון. רויטרס
מה השתבש?/רויטרס

בסיום דבריו אמר הודג'סון: "אני מבין שההפסד הזה יגרום לביקורת קטלנית כלפי אנגליה, בגלל עוד הדחה מוקדמת. משחק אחד רע גרם להרבה נזק אישי, לנבחרת ולשחקנים שהולכים מכאן קדימה. הם יצטרכו לעבוד קשה כדי לתקן את הנזק הזה".

היו"ר גלן הודה: "כולנו חלק מהבעיה וחלק מהפיתרון. אני לא חושב שיש עוד נבחרת בעולם שהיא כל כך לחוצה כמו שלנו. נצטרך להתאושש ולהבין מה צריך לתקן. רוי בנה נבחרת נהדרת, עם רוח לחימה בקרב השחקנים. כשנכנסתי לחדר ההלבשה אתמול, התמונה הייתה קורעת לב וכל שחקן לקח את זה אישית מאוד. בואו רק נבהיר את זה - לא חסרה לשחקנים שלנו תשוקה. נחפש את האיש המתאים ביותר לתפקיד עכשיו ואנחנו לא פוסלים אף אחד".

נכון להיום, המועמד המוביל בסכנויות ההימורים הוא גארת' סאות'גייט, האיש שהחמיץ את הפנדל שהעיף את אנגליה מהיורו הביתי ב-1996 בחצי הגמר מול גרמניה, בטורניר המוצלח האחרון של הנבחרת. אחרי סאות'גייט, שאימן בהצלחה את מידלסברו והנבחרות הצעירות של אנגליה, נמצאים ברשימה גלן הודל, שאימן את הנבחרת בין 1996 ל-1999 ולא אימן בשום מקום בעשור האחרון. אדי האו, המנג'ר הצעיר והמבטיח של בורנמות', במקום השלישי בסכנויות ואלן פארדיו רביעי. בהמשך הרשימה: אלן שירר המפתיע, הארי רדנאפ שהפסיד את הג'וב בזמנו להודג'סון, סם אלרדייס, גארי נוויל, יורגן קלינסמן וחוס הידינק.

בתקשורת הבריטית נכנסים בהודג'סון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully