וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני: "היו לנו דברים להוכיח וסיבות לנקום, הגיע לנו לנצח"

כובש השער הראשון של איטליה מול ספרד לא שכח את ההפסד בגמר היורו הקודם: "רצינו לנצח אחרי שנים של שליטה שלהם". קונטה: "לבחורים יש בתוכם משהו לא רגיל". כל המספרים מהערב של האזורי

שחקני נבחרת איטליה חוגגים עם ג'ורג'ו קייליני. רויטרס
"זו רק ההתחלה". קייליני/רויטרס

נבחרת איטליה הוכיחה הערב (שני) פעם נוספת שלעולם אי אפשר להספיד אותה בטורניר גדול, כאשר גברה 0:2 על נבחרת ספרד בסנט דניס בפריס ועלתה לרבע גמר יורו 2016. ג'ורג'ו קייליני כבש בדחיקה לקראת סוף המחצית הראשונה, גרציאנו פלה חתם בתוספת הזמן והאזורי נקמו באלופת אירופה על ההפסד בגמר 2012. דויד דה חאה עוד הציל את הספרדים החלשים להפליא מהפסד משפיל יותר ובשלב הבא מצפה לנו מפגש מרתק בין אלופת העולם גרמניה לאיטליה מלאת האופי ובעלת הגנת הברזל. מי שייעדר מהמשחק הגדול הוא טיאגו מוטה, שספג את הכרטיס הצהוב השני שלו בטורניר.

בארץ המגף חגגו כמובן: "זו איטליה משוגעת לגמרי. ספרד הלכה הביתה, עכשיו גרמניה מפחדת", נכתב בכותרת של ה"גאזטה דלו ספורט", שם הוסיפו: "הופעה סנסציונלית של איטליה הסירה ממנה את העול הספרדי". ב"קוריירה דלה סרה" הלכו עם: "ניצחו את האלופים. איטליה של קונטה חזק בעניינים".

seperator

המספרים

* זה היה המפגש השישי בין איטליה וספרד במסגרת היורו, המפגש השכיח ביותר בתולדות הטורניר.

* נבחרת ספרד פתחה עם אותו הרכב בכל אחד מארבעת משחקיה ביורו, איטליה לא פתחה אותם 11 פעמיים ברצף.

* שערו של ג'ורג'ו קייליני היה הראשון שנבחרת ספרד ספגה בשלבי הנוק אאוט בטורנירי היורו. זה קרה לאחר 679 דקות, מאז יורי דז'ורקאף ב-2000.

* הניצחון האחרון של איטליה על ספרד בטורניר גדול היה במונדיאל 1994 (1:2), בזכות שערים של דינו ורוברטו באג'יו.

* שערו של ג'ורג'ו קייליני היה ה-30 שנכבש בפריס במסגרת היורו, בכך עקפה בירת צרפת את ליסבון בה נכבשו 29.

* שערו של קייליני היה הראשון שספגה ספרד במשחק נוק אאוט בטורניר גדול מאז ספגה בשמינית הגמר מצרפת במונדיאל 2006.

* איטליה הפסידה רק משחק אחד ביורו מתוך 20 בהם כבשו ראשונים. זה קרה בגמר יורו 2000 מול צרפת.

* נבחרת ספרד השלימה במחצית הראשונה 210 מסירות, הכי מעט שלהם ב-45 הדקות הראשונות של משחק ביורו מאז הגמר מול גרמניה ב-2008.

* זהו ההפסד השישי ברציפות של נבחרת ספרד בטורניר גדול במשחקים בהם לבשה תלבושת בהירה.

* ספרד הפסידה משחק ביורו בפער של יותר משער אחד לראשונה מאז ההפסד 2:0 לגרמניה ב-1988.

* לראשונה מזה 2920 ימים, נבחרת ספרד היא כבר לא אלופת אירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנטוניו קונטה מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
קיבל מחמאות מצ'אבי. קונטה/רויטרס

הציטוטים

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה: "ידענו שלבחורים יש בתוכם משהו לא רגיל. הם היו יוצאים מן הכלל. עכשיו עלינו להתאושש כי מצפה לנו עוד מפגש קשה מאוד מול גרמניה. הוכחנו שאנחנו יותר מקבוצת הגנה. צ'אבי נתן לנו את המחמאה הגדולה ביותר כאשר אמר שאנחנו מזכירים לו שילוב בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד. זה מוכיח שמי שמשחק כדורגל מבין. חבל לי על טיאגו מוטה, הוא השחקן ה-12 שלנו כאן. אנחנו חייבים להתכונן ולהיות קשוחים, אפילו קשוחים ממה שהיינו היום".

כובש השער הראשון ג'ורג'ו קייליני: "היו לנו מספר דברים להוכיח ולנקום עליהם. הגיע לנו. היינו לחוצים מידי ברבע השעה האחרונה כי היינו צריכים לגמור את זה הרבה קודם. משחק הידידות נגדם במרץ היה דומה כך שידענו למה לצפות. הרגשנו טוב ורצינו לנקום אחרי הרבה שנים של שליטה שלהם. זו רק ההתחלה, נהנה מזה לכמה שעות. גרמניה פייבוריטית באופן טבעי ונצטרך לעשות משהו מיוחד, אפילו יותר מהיום, בבורדו".

לאונרדו בונוצ'י, שנבחר לאיש המשחק: "אני גאה מאוד במה שהשגנו והיכולת אותה הצגנו על הדשא. ידענו היטב שאפשר לעשות את זה. עכשיו חשוב שנחשוב כבר על המשחק הבא מול גרמניה, נבוא בנחישות כי אנחנו פוגשים את אלופת העולם. חשוב שנהנה מהניצחון הלילה, אבל ממחר כולנו עסוקים בגרמניה. אני חושב שמגיע לשחקנים בנבחרת שלנו את כול הכבוד שבעולם, נתנו הכול מול נבחרת טובה כמו ספרד".

עמנואלה ג'אקריני: "נתנו את כול מה שיש לנו ואני מאושר כי ניצחנו נבחרת קשה כמו ספרד. הם קבוצה נהדרת עם שחקנים יוצאי דופן, אבל ההכנה שלנו למשחק הייתה מדויקת. היה לנו גם מזל. התכוננו למשחק בצורה מדויקת ועשינו את העבודה בצורה מושלמת. השגנו את הניצחון בזכות מצבי ההבקעה הרבים אליהם הגענו. אני ממש שמח וגאה בחברים שלי לנבחרת. היה לנו לב גדול, כי מערך טקטי בלבד לא מספיק. הספרדים עשו לנו חיים קשים, אבל היינו יכולים לסיים את המשחק מוקדם יותר".

גרציאנו פלה: "הוכחנו לב גדול, נחישות והמון תשוקה. הקבוצה היא לא רק מערכים של הגנה, קישור והתקפה אלא מכלול. עבדנו קשה ותמכנו אחד בשני בדרך לניצחון. ההופעה הזו הייתה תוצאה של מאמץ קבוצתי. להבקיע זו הרגשה נהדרת, אבל חשוב לציין כי דויד דה חאה היה מצוין היום והוא מנע ממני שער במחצית הראשונה. זה הטורניר הראשון הגדול שלי ואני מרגיש נהדר עם התמיכה של הקהל בנו, אני מודה להם על זה".

שחקני נבחרת איטליה. רויטרס
חגיגה גדולה בכחול/רויטרס

הטניסאית שרה אראני מרוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully