וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם את המחיר: אנגל יורדנסקו פוטר מאימון נבחרת רומניה

המאמן מסיים קדנציה שלישית עבור הרומנים לאחר ההדחה מהיורו עם נקודה אחת בלבד בשלב הבתים וללא שער שדה. יושב ראש ההתאחדות: "מודה לו, עד לסוף היורו נודיע על זהותו של מאמן חדש"

מאמן רומניה אנגל יורדנסקו. רויטרס
יישאר בתפקיד בהתאחדות? יורדנסקו/רויטרס

אנגל יורדנסקו פוטר מאימון נבחרת רומניה בעקבות הדחתה כבר בשלב הבתים של יורו 2016. הרומנים סיימו עם נקודה אחת בלבד את הופעותיהם מול צרפת, שוויץ ואלבניה וחזרו הביתה מוקדם מהצפוי.

יורדנסקו הגיע לקדנציה שלישית בנבחרת כמחליפו של ויקטור פיטורקה באוקטובר 2014. יושב ראש ההתאחדות הרומנית רזבאן בורלאנו, נפרד ממנו אך לא סוגר את הדלת בפניו. "אני מודה לאנגל על שלקח אחריות בצורה נהדרת בזמן של צורך. הוא הוליך אותנו לאליפות אירופה ואני מקווה שהג'נטלמן הזה יישאר בתפקיד אחר בהתאחדות".

נבחרת רומניה הייתה שותפה למשחק הפתיחה של יורו 2016, וסחטה מחמאות רבות לאחר שהמארחת והפייבוריטית הברורה במשחק, צרפת, נזקקה לשער נהדר של דימיטרי פאייה בתוספת הזמן על מנת לזכות בכל שלוש הנקודות. למרות התשבוחות נבחרתו של יורדנסקו לא נראתה טוב בהמשך הדרך, סיימה ב-1:1 מול שוויץ ונכנעה לאלבניה הקטנה במשחק שאם הייתה מנצחת הייתה עולה לשמינית הגמר. בנוסף לכך שני השערים היחידים של הנבחרת בטורניר הגיעו מהנקודה הלבנה.

"אני מתנצל בפני אוהדי הנבחרת", הוסיף בורלאנו, "שקיוו למסע טוב יותר. עד לסוף היורו נודיע על זהותו של מאמן חדש. אנחנו פתוחים גם לאפשרות של מאמן מקומי וגם של זר. מה שחשוב זה שהוא יתאים לפרופיל שיצרנו, שהוא יהיה מעוטר ומלא במוטיבציה להוביל את הנבחרת למונדיאל אחרי 20 שנה של היעדרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully