וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר היורו: מחירי הלינה בצרפת עלו בעשרות אחוזים במהלך אליפות אירופה

חולמים על חופשה בצרפת במהלך טורניר היורו? כדאי שתכינו את הארנק. מחירי הלינה במדינה עלו בכ-20 אחוזים בשבועות האחרונים ויגיעו לשיאם ב-3 ביולי. מארסיי השיאנית ובאיזו עיר המחירים הזולים ביותר? הכול בפנים

מלון בצרפת. רויטרס
המחירים עלו בעשרות אחוזים. מלון בצרפת/רויטרס

בירת צרפת, פריס, נחשבת לאחת מ-50 הערים היקרות בעולם. לפני מספר ימים פרסמו ברחבי הרשת את דירוג הערים היקרות בעולם עבור תיירים, והבירה הצרפתית הגיעה למקום ה-44 בצוותא עם בירת אירלנד, דבלין. אלא שבשבועות האחרונים קפצה עיר האורות באופן משמעותי בדירוג, זאת בעקבות טורניר היורו שמתקיים בימים אלו במדינה.

בתקשורת המקומית מדווחים שחלה עלייה משמעותית במחירי הלינה בעיר. אם בשנה שעברה המחיר הממוצע לחדר ללילה בצרפת עמד על כ-100 יורו, במהלך אליפות אירופה המחירים קפצו בכ-20 אחוזים ומגיעים עד לכ-130 יורו ללילה. במארסיי לדוגמא חדר במלון בממוצע ללילה עומד על כ-165 יורו - עלייה של 76 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. המחיר הגבוה ביותר עבור חדר ללילה הוא כמובן בבירה, ועומד על 168 יורו בממוצע ללילה, כשהמחיר הנמוך ביותר נמצא בעיר לאנס, שם תיפרדו מ-61 יורו ללילה בממוצע, ירידה מפתיעה בניגוד לשנה שעברה (83 יורו בממוצע ללילה באותה תקופה של השנה).

אם אתם מתכננים לבקר בצרפת במהלך הטורניר, נסו להימנע מלינה בלילה של ה-3 ביולי. בצרפת טוענים שבאותו לילה המחירים יגיעו לשיאם, ויעמדו על כ-250 יורו בממוצע ללילה בפריס. באותו היום יתקיים רבע הגמר בסטאד פראנס בין המארחת צרפת או אירלנד (מתמודדות בשמינית הגמר) לבין המנצחת במפגש בין אנגליה לאיסלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully