וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שהולנד לא ביורו?

24.6.2016 / 10:00

הצרפתים התלוננו, קונטה תקף והאלתור של צביעת הדשא לא עזר. כדי למנוע התבזות, באופ"א החליפו את כר הדשא בליל במשטח הולנדי. שליחנו ליורו היה באירוע המרגש ביותר שחווה האצטדיון במהלך הטורניר

צילום: תומר יצחק, עריכה: מתן חדד

אז מי אמר שהולנד לא ביורו? אחרי תלונות חוזרות של אנשי נבחרת צרפת, צביעת הדשא בירוק (!) כדי שהחרפה לא תורגש בשידורים וטענות קשות של אנטוניו קונטה, באופ"א החליטו לעשות מעשה: פחות מ-24 שעות אחרי שאירלנד ניצחה את מחליפי האזורי בקרב הבוץ בליל, כר הדשא הגרוע הוחלף במשטח תוצרת הולנד. ייבוא מיוחד מארץ השפלה.

מחליפים דשא באצטדיון ליל. רויטרס
מחליפים את הדשא בליל/רויטרס

***
אחרי שהגדירו את מה שקרה לדשא כ"נזק בלתי הפיך" שנגרם בעיקר בגלל מזג האוויר הסוער והמחסור המשווע בשמש באזור (למרות קיומו של גג נייד), באופ"א הפכו את הפיאסקו לאירוע. כלי התקשורת הוזמנו ל"יום כיף" - תיעוד תהליך החלפת הדשא בסטאד פייר מורואה. גם אנחנו היינו שם, וזה היה כנראה האירוע המרגש ביותר שהיה באצטדיון הזה במהלך היורו.

אחרי משחקים מאכזבים בין צרפת לשוויץ ובין אירלנד לאיטליה, לפחות היה קצת אקשן. טוב, אקשן בסלואו מושן.

***
"ווס הולהאן ואני שיחקנו בליגה האירית, אז אנחנו רגילים לתנאים האלה", התבדח סטיבן וורד, מגן נבחרת אירלנד. את קונטה והאיטלקים זה פחות שעשע. "זה לא כר דשא לאירוח משחק באליפות אירופה", תקף המאמן האיטלקי עוד לפני המשחק והביע חשש מפציעות של שחקניו. זו הייתה סיבה נוספת עבורו לבצע תשעה שינויים בהרכב. "ציפינו לתנאים אחרים, זה מביש".

אז הנה, הבושה הסתיימה. גרמניה וסלובקיה, שחוזרות לביקור שני בליל, תחנוכנה בשמינית הגמר את הדשא ההולנדי, שלאחר מכן יארח את רבע הגמר השני. כן, דשא לשני משחקים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מחליפים דשא באצטדיון ליל. רויטרס
מחליפים את הדשא בליל/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully