וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו הארט: "אף אחד לא ירצה לפגוש אותנו בשלב הבא"

למרות חוסר החדות מול הסלובקים, שוער אנגליה נשמע מלא ביטחון לקראת שמינית הגמר. המאמן רוי הודג'סון הוסיף: "מתי בפעם האחרונה אנגליה היתה דומיננטית שלושה משחקים ברצף?"

שחקני אנגליה עם שחקני סלובקיה בסיום המשחק. רויטרס
לחיצות הידיים בסיום המשחק./רויטרס

במשחק בו בעטה 27 פעמים לשער היריבה, נבחרת אנגליה לא הצליחה לנצח וסיימה הערב (שני) ב-0:0 עם נבחרת סלובקיה, במסגרת מחזור הנעילה של בית ב'. הנבחרת של רוי הודג'סון אמנם העפילה לשמינית הגמר, אך בעקבות הניצחון של ויילס על רוסיה, סיימה רק במקום השני בבית. האנגלים שלטו במשחק והגיעו למצבים, אך לא היו חדים מספיק ולא הצליחו להכניע את מאתוש קוזאצ'יק. הסלובקים הפגינו משחק פושר ולא הרבו להגיע לרחבה של ג'ו הארט, אך נהנו מההחמצות הרבות של נבחרת שלושת האריות. בזכות הנקודה שהשיגה במשחק, סלובקיה נמצאת כעת במצב טוב לקראת העפלה לשמינית הגמר מהמקום השלישי, כאשר השיגה ארבע נקודות בשלב הבתים.

שחקני  סלובקיה חוגגים. רויטרס
הסלובקים חוגגים./רויטרס

המספרים

* אנגליה לא הפסידה במשחק רשמי כבר 14 משחקים.

* ג'יימי ורדי כבש ארבעה שערים בשישה משחקים במדי נבחרת אנגליה בשנת 2016. ויתר מכל אנגלי אחר.

* ב- 13 ההופעות האחרונות שלו בנבחרת, ג'ורדן הנדרסון רשם 10 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

* ג'ק ווילשר שיחק העונה יותר משחקים במדי נבחרת אנגליה מאשר במדי ארסנל.

* הערב ווילשר לא בעט פעם אחת לשער, לא חטף ומסר שמונה מסירות לא מדויקות.

* ויין רוני ערך את הופעתו ה-20 בטורניר גדול. רק לאשלי קול וסטיבן ג'רארד יש יותר הופעות ממנו (22).

* נבחרת אנגליה כבשה עד כה שלושה שערים בטורניר, כמו גארת' בייל.

* גם במשחק הקודם של האנגלים בסטאד ז'ופרואה-גישאר, הם סיימו בתיקו. המשחק ההוא היה מול ארגנטינה והסתיים ב-2:2.

* רוי הודג'סון ביצע הערב שישה שינויים בהרכב, דבר שלא קרה בטורניר גדול אצל האנגלים מאז 1980.

* נבחרת אנגליה בעטה הערב 27 פעמים לשער, הסלובקים בעטו רק ארבע פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן אנגליה ויין רוני מאוכזב. רויטרס
ויין רוני מאוכזב בסיום./רויטרס

התגובות

מאמן האנגלים, רוי הודג'סון: "לחצנו מהדקה הראשונה, יצרנו מצבים אך לא ניצלנו אותם. זה היה משחק מתסכל, במיוחד עבור האוהדים". המאמן התייחס גם לשחקנים ספציפיים ועל היכולת של נבחרתו עד כה בטורניר: "חבל שאנשים נטפלים לשחקנים מסוימים, ג'ק ווילשר היה בסדר גמור הערב. שלטנו במשחק. מתי היתה הפעם האחרונה שאנגליה הגיעה לטורניר והיתה דומיננטית שלושה משחקים ברצף?" לגבי המקום השני אמר: "זו אכזבה, אך אנחנו עדיין בשמינית הגמר. אי אפשר לדעת מול איזו נבחרת נשחק ומול מי עדיף לשחק. כאשר אנחנו נראים כך, אני לא מפחד משום קבוצה".


בלם אנגליה, גארי קייהיל אמר בסיום: "זה היה ערב מאכזב עבורנו. בשלושת המשחקים שלנו החזקנו יותר בכדור, היום היינו דומיננטיים מההתחלה ועד הסיום אבל לא הצלחנו להבקיע. זה מאכזב. לא הצלחנו לפרוץ את ההגנה שלהם. במשחקים כאלה צריך משהו מיוחד, וכמעט היה לנו את זה, אבל לא. צריך לעבור הלאה, מחכה לנו משחק ענק בשמינית הגמר. יש לנו קצת זמן להתאושש. בסך הכל נראינו טוב, וביום אחר היינו מנצחים את המשחק הזה".

ריאן ברטרנד הוסיף: "זה טורניר הגנתי והיו הרבה שערים מאוחרים, אני מקווה ששלב הנוקאאוט יעזור לסגנון שלנו. נישאר חיוביים, ונחכה לראות בימים הקרובים מי תהיה היריבה הבאה שלנו".

השוער ג'ו הארט: "רצינו לסיים בראש הבית אבל לא הצלחנו, שלטנו בכל פינה של המגרש וכל השחקנים הסלובקים צריכים להיות גאים בתוצאה הזאת. אף אחד לא ירצה לשחק מולנו בשלב הבא".

מאמן סלובקיה, יאן קוזאק: "השחקנים שלנו התעייפו ככל שהמשחק נמשך. האנגלים בהחלט הראו יכולות וכוח, אך כשיש כזו הזדמנות עליך לתת את כל מה שאתה יכול. אולי לא ציפיתי שנילחץ אחורה בצורה כל כך משמעותית, אך עשינו מספר חילופים על מנת להשפיע על שחקני ההתקפה שלהם. לפני הטורניר עשיתי את החישובים וחשבתי שנצליח להשיג ארבע נקודות רק אם ננצח את ויילס, אבל זה הכדורגל. אני מאוד שמח שהשגנו את הנקודות, אך כעת עלינו לחכות לשאר המשחקים. אם נעבור, אהיה מאושר".

שוער סלובקיה ואיש המשחק, מאתוש קוזאצ'יק: "לאנגלים יש הרבה איכויות בהתקפה, הם רצו לנצח. היינו צריכים נקודה אחת והשגנו את המטרה הזו, אני מאוד מקווה שנצליח להעפיל. במהלך המשחק הם לחצו אותנו, אך הצלחנו להחזיק מעמד. יש להם סגנון משחק טוב ואני מאמין שהם ייתקדמו בשלבים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully