וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת קרואטיה נקנסה במאה אלף יורו בעקבות האירועים מול צ'כיה

אופ"א הענישה את הנבחרת הבלקנית על השלכת האבוקות והחזיז על ידי אוהדיה, ואסרה על מכירת כרטיסים עד סוף הטורניר לאנשים המזוהים על ידי הרשויות במדינה כמתפרעים. ההחלטה ניתנת לערעור

רויטרס

בווידאו: עימותים בין אוהדים מחוץ לפאב בליל לפני מספר ימים

נבחרת קרואטיה נקנסה במאה אלף יורו בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול צ'כיה במסגרת המחזור השני של בית ד' של יורו 2016. במצב של 1:2 לקרואטים נזרקו מיציע אוהדיה אבוקות וחזיז שהתפוצץ קרוב לאחד מהסדרנים באצטדיון. המשחק הוספק למספר דקות והשחקנים ניגשו קרוב ליציע וביקשו לחדול מהמעשים, אך זה לא עזר ובהמשך אף נרשמו עימותים בין האוהדים לשוטרים ביציעים. בסופו של דבר הדבר פגע בקרואטים גם מקצועית, והמשחק הסתיים ב-2:2 דרמטי.

"ועדת השליטה, האתיקה והמשמעת של אופ"א נפגשה היום בפריס", נכתב בהודעה מטעם הארגון, "על מנת לדון בהליכים המשמעתיים כנגד ההתאחדות הקרואטית בעקבות אירועי המשחק מול צ'כיה ב-18 ביוני בסנט אטיין. ההתאחדות הקרואטית הואשמה בהתפרעות אוהדים, שימוש באבוקות, זריקה של נפצים והתנהגות גזענית, והועדה החליטה להטיל עליה קנס של מאה אלף יורו.

אבוקות על כר הדשא במשחק בין קרואטיה לצ'כיה. רויטרס
עונש קל. האבוקות על הדשא/רויטרס

"מעבר לכך, על ההתאחדות הקרואטית לאסור מכירת כרטיסים לאוהדים ספציפיים (שמזוהים על ידי הרשויות במדינה כמתפרעים) עד לסיומו של יורו 2016. ניתן לערער על ההחלטה".

זוהי לא הפעם הראשונה שהקרואטים נענשים על התנהגות האוהדים. במהלך מוקדמות יורו 2016 שורטט על כר הדשא בספליט צלב קרס לקראת המפגש של הקרואטים עם איטליה. אופ"א ראתה את המעשה בחומרה והפחיתה נקודה ממאזנה של הנבחרת הבלקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully