וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה - אנגליה: ג'יימי ורדי ודניאל סטארידג' צפויים לפתוח

נבחרת שלושת האריות תבטיח את המקום הראשון בבית ב' אם תנצח (ב', 22:00, ספורט2). שני החלוצים שהפכו את התוצאה מול ויילס יקבלו קרדיט. הסלובקים לא צפויים לשינויים בהרכב

מחזור 3מחצית20/06/2016
סלובקיה
    0
      אנגליה

      החדשות

      סלובקיה:

      אחרי הניצחון 1:2 על רוסיה במחזור הקודם, הסלובקים יודעים שניצחון יבטיח להם עלייה לשמינית הגמר, כאשר תוצאת תיקו בהחלט עשויה להספיק להם להעפיל אוטומטית מהמקום השני, תלוי כמובן בתוצאת המשחק המקביל בין רוסיה לוויילס. אפילו הפסד יכול לשלוח אותם לשלב הבא כאחת הנבחרות המעפילות מהמקום השלישי. לרשותו של יאן קוזאק סגל מלא והוא לא צפוי לערוך שינויים בהרכב.

      אנגליה:

      נבחרתו של רוי הודג'סון תסיים במקום הראשון בבית ב' אם תנצח, בלי קשר לתוצאת המשחק המקביל בין רוסיה לוויילס. במקרה של תוצאת תיקו היא עדיין יכולה לסיים בפסגה אם ויילס לא תנצח, ובכל מקרה לא מתחת למקום השני. רק במקרה של הפסד היא עשויה לרדת למקום השלישי, ואז תהיה תלויה בתוצאות בבתים האחרים. דניאל סטארידג' וג'יימי ורדי, שנכנסו במחליפים כאשר אנגליה הייתה בפיגור במחצית מול ויילס, והפכו את התוצאה עם שער כל אחד, צפויים לקבל את הקרדיט ולפתוח. גם ג'ק ווילשר בתמונת ההרכב.

      חלוצי נבחרת אנגליה ג'יימי ורדי דניאל סטארידג' חוגגים. GettyImages
      קנו את מקומם ב-11? ורדי וסטארידג'/GettyImages

      הציטוטים

      מאמן אנגליה רוי הודג'סון: "ורדי וסטארידג' היו טובים מאוד כאשר הם נכנסו מול ויילס ואני בטוח שהם ישמחו להזדמנות נוספת. זו החלטה שאני עוד צריך לקחת. דיברתי עם הארי קיין, הוא היה טוב מאוד באימונים האחרונים ואני לא חושב שהוא סובל יותר מכל שחקן אחר ששיחק על בסיס קבוע. הקו הקדמי של סלובקיה עם האמשיק, דודה ו-וייס הוא טוב מאוד, והם הוכיחו את זה בטורניר. אני מכיר את שקרטל מהזמן המשותף שלנו בליברפול והוא בלם חזק מאוד".

      שחקן נבחרת אנגליה, ויין רוני, לגבי האפשרות שג'ק ווילשר יפתח בהרכב: "כולם מכירים את האיכויות שלו, הוא שחקן פנטסטי. הוא יכול לעבור שחקנים ולייצר מצבים. הוא לא צריך להוכיח את עצמו כחבר לקבוצה, יש לו איכות רבה ואני בטוח שאם הוא ישחק הוא לא יאכזב. יש לו סגל מרגש. לא ישפטו אותנו על מה שיקרה בטורניר. יש לשחקנים עוד שנים רבות לפניהם והטורניר יעזור. אנחנו פה כדי להצליח ולהגיע רחוק ואני בטוח שבשנים הבאות הנבחרת תתחזק ותתבגר. יש לנו שחקנים שיכולים לעלות מהספסל ולשנות משחקים, כפי שקרה מול ויילס".

      לגבי משחקה של אנגליה מול ארגנטינה באותו אצטדיון במונדיאל 1998, כאשר היה בן 12: "צפיתי במשחק בבית של סבתי ומייקל אואן הבקיע שער נהדר. אני זוכר את האכזבה של בקהאם לאחר שהורחק. זה היה טורניר מדהים לצפות בו וזכרון נהדר עבורי".

      בלם סלובקיה מרטין שקרטל: "כמובן שאהיה מוכן להתעמת עם סטארידג'. אנחנו יכולים להיות חברים לפני המשחק אבל על הדשא אין חברים. אם זה אומר שאצטרך לבעוט בו, אבעט. אנחנו מכירים אחד את השני וזה מאוד קשה לצפות מה יהיה, נצטרך להיות מוכנים אליו. אנחנו צריכים להגיע במאה אחוז מוכנות. אנחנו יכולים לשלוט רק על עצמנו ולא על איך היריבה תשחק".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

      בשיתוף פיטרו
      שחקן נבחרת אנגליה ויין רוני באימון בשאנטילי, יורו 2016. רויטרס
      "אנחנו פה כדי להצליח". רוני/רויטרס

      חמשת המשחקים האחרונים

      סלובקיה:

      סלובקיה - גיאורגיה 1:3 (ידידות)
      סלובקיה - גרמניה 1:3 (ידידות)
      סלובקיה - צפון אירלנד 0:0 (ידידות)
      סלובקיה - ויילס 2:1 (יורו 2016)
      סלובקיה - רוסיה 1:2 (יורו 2016)

      אנגליה:

      אנגליה - טורקיה 1:2 (ידידות)
      אנגליה אוסטרליה 1:2 (ידידות)
      אנגליה - פורטוגל 0:1 (ידידות)
      אנגליה - רוסיה 1:1 (יורו 2016)
      אנגליה - ויילס 1:2 (יורו 2016)

      שחקן נבחרת סלובקיה מרטין שקרטל. רויטרס
      מפגש מול חברים. שקרטל/רויטרס

      המספרים

      * ב-16 המפגשים האחרונים בין השתיים רשמה אנגליה 11 ניצחונות לעומת שלושה בלבד של סלובקיה. שלושה מפגשים נגמרו בתיקו. האנגלים כבשו 38 שערים לעומת 21 של הסלובקים.

      * המפגש ביניהן יהיה החמישי במסגרת טורנירי היורו. הן נפגשו פעמיים ב-2004 ופעמיים ב-1976. אנגליה ניצחה שלוש פעמים, סלובקיה פעם אחת.

      * המפגש האחרון ביניהן היה ב-2009 (ידידות). נבחרת שלושת האריות ניצחה 0:4.

      * זו הפעם הראשונה שסלובקיה משתתפת בטורניר כמדינה עצמאית.

      * בלם ליברפול, מרטין שקרטל, יפגוש את חבריו ג'ורדן הנדרסון, דניאל סטארידג', נת'ניאל קליין, ג'יימס מילנר, אדם ללאנה וראחים סטרלינג, ששיחק עימו אך עבר למצנ'סטר סיטי.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: קרלוס דל סרו גראנדה (ספרד)
      אצטדיון: סטאד ז'ופרואה-גישאר, סנט אטיין

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully