וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד היפה של היורו: האוהדות האלבניות שמשגעות את הרשת

ריקה רוקי ואיריד אוקסה, סלב מקומית ורקדנית אלבנית, צולמו במהלך המשחק של נבחרתן מול שוייץ - ומאז הפכו לכוכבות: "כל היציע עודד אותנו, אחד האוהדים הציע לנו נישואין"

AP

בווידאו: ריקה רוקי באח הגדול אלבניה

משחק הבכורה של נבחרת אלבניה ביורו היה מול נבחרת שוויץ ב-11 ביוני - יום לאחר פתיחת המשחקים בצרפת. הנבחרת הצנועה, שרבים חזו כי תהפוך במהרה לשק החבטות של בית א', הפתיעה רבים כשהקשתה מאוד על השוויצרים, שבסופו של דבר הצליחו לרשום 0:1 קטן משער מוקדם בדקה החמישית.

הלחימה הבלתי מתפשרת של האלבנים במהלך המשחק לא תשכח במהרה, אך מה שייזכר מהמפגש בין השתיים יותר מכול קשור בכלל לאוהדים. יותר נכון, לאוהדות. במהלך ההתמודדות, נתפסו בעדשת המצלמה שתי אוהדות אלבניות שבזכות פריים אחד קטן הפכו לכוכבות רשת. תמונות שלהן התפזרו במהרה באתרי הספורט השונים בעולם וברשתות החברתיות הן הפכו מזמן לכוכבות, בדומה לאוהדת הבלגית שהפכה לכוכבת ואף לדוגמנית בעלת שם אחרי הופעה של כמה שניות במהלך מונדיאל 2014 בברזיל.

ברחבי הרשת ובאתרי ספורט שונים בעולם לא יכלו שלא לתהות על קנקן של השתיים, והחליטו לחקור את הנושא לעומק, כדי לגלות קצת יותר על הנושא. ובכן, מדובר בריקה רוקי ובאיריד אוקסה - האחת סוג של סלב אלבנית ואילו השנייה נערת ריקודים מקומית. רוקי השתפפה ב"אח הגדול" אלבניה וכן בתוכניות נוספות בטלוויזיה האלבנית ואילו אוקסה רוקדת לפרנסתה.

"כל היציע עודד אותנו וצעק לנו כשהיינו במארסיי", אמרה רוקי לתקשורת הגרמנית. "זו הייתה הרגשה מדהימה, למרות שלאחר המשחק היו כמה תקריות מוזרות. אחד האוהדים ניגש אליי והציע לי להתחתן איתו. כמובן שסירבתי".

למי שציפה לראות את השתיים במשחק מול נבחרת צרפת, או במשחק השלישי של אלבניה בשלב הבתים מול רומניה, צפוי לאכזבה רבה. השתיים, שמתגוררות במילאנו, חזרו לאיטליה ולא יצפו עוד במשחקיה של אלבניה בטורניר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully