וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין: "אני לא מבין איך 200 רוסים מצליחים להכות אלפי אנגלים"

הנשיא סיפק ציטוטים תמוהים לאחר המהומות. עוד בצרפת, סרטון שנחשף במהלך הימים האחרונים מציג כיצד החוליגנים הרוסים עורכים אודישנים על מנת לבחון מי ראוי להלחם באוהדי היריבות

רויטרס

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, החליט להתייחס היום למהומות ולאלימות ששוררת ברחובות בצרפת במהלך השבוע האחרון. הנשיא אמר: "האלימות בין האוהדים הרוסים והאוהדים האנגלים היא בושה, אך אני באמת לא מבין איך 200 רוסים מצליחים להכות אלפי אנגלים. בכל מקרה, היחס של המשטרה כלפי פורעי החוק צריך להיות זהה. אני מקווה שיש אנשים הגיוניים שאוהבים ספורט בין כל המתפרעים, ומבינים כי כל אלימות רק גורמת נזק לנבחרת ולספורט".

במקביל, לאחר שנראה כי האלימות לא מסוגלת לשבור עוד שיאים במהלך הקיץ של יורו 2016, סרטון חדש שנחשף מציג גילויים מדהימים בנוגע למבחנים שעוברים אוהדי נבחרת רוסיה, על מנת להצטרף לקבוצת האולטראס ולהלחם ברחובות צרפת מול אוהדי שאר הנבחרות. הסרטון היוצא דופן מציג קבוצות אנשים שנלחמים ביניהם על מנת להפגין את כוחם ואת התשוקה שלהם לתקוף את יתר האוהדים בטורניר. מנהיגי האולטראס הרוסי מחפשים את 150 'לוחמי העילית', כאשר על המועמדים לעבור מספר סיבובים שבכל אחד מהם הם סופגים מכות קשות.

אחד מהאוהדים הרוסים סיפר: "הם לא אוהדי כדורגל נורמלים, הם אפילו לא חוליגנים נורמלים. הם לעולם לא יסוגו מקרב ובגלל זה הם מגייסים רק את החזקים ביותר. אלה שרוצים להצטרף צריכים להכנס למעגל ולהלחם מול שאר אוהדי האולטראס, רק כדי להראות שיש להם את מה שנדרש. האולטראס מתכוננים לטורניר הזה כבר שנים, הם באו על מנת לחפש צרות". במהלך פברואר האחרון, צוטט אחד מהחוליגנים ואמר: "אנחנו אנשים חזקים וקשים, הרבה מאיתנו מהמשטרה או מהצבא. אנחנו נלחמים ביערות ובתחנות רכבות, לאוהדים האנגלים לא יהיה שום סיכוי. אנחנו אוהבים גם בירות ובחורות אבל הקרבות הם הדבר העיקרי".

האוהדים הרוסים נמצאים בכותרות מאז פתיחת הטורניר בצרפת. ביומיים הראשונים עיקר המהלומות היו בין אוהדי רוסיה ואוהדי אנגליה, אך מאז דווח על עוד מקרי אלימות רבים, כאשר במרביתם היו מעורבים האוהדים הרוסים. רק אתמול חבורה של חוליגנים מרוסיה תקפו את אוהדי נבחרת ספרד, כאשר חלקם מאושפזים במצב קשה.

עוד בנושא:

שני אוהדי ספרד מאושפזים במצב קשה לאחר עימות עם חוליגנים רוסים
ליל הפכה לשדה קרב: 36 אוהדים נעצרו בעימותים עם שוטרים צרפתים

צפו בקטע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully