וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה תספוג עונש קשה, ראקיטיץ': "מקווה שלא יזרקו אותנו מהיורו"

האלימות ביורו נמשכת והפעם זה תורם של הקרואטים. סדרן נפגע מחזיז, האוהדים התקוטטו עם שוטרים. מודריץ' ייעדר נגד ספרד, צ'אצ'יץ': "5 אחוז מהאוהדים ביישו אותנו מול כל אירופה"

רויטרס

האירועים האלימים ביורו 2016 לא פוסקים והערב (שישי) הגיע תורם של אוהדי נבחרת קרואטיה. בדקה ה-86 של המשחק בין קרואטיה לצ'כיה נזרקו אבוקות רבות לכר הדשא. שחקני קרואטיה התקרבו ליציע וביקשו מהאוהדים להפסיק, אבל זה לא עזר; למגרש נכנסו כמה סדרנים שביקשו לסלק את האבוקות ולעבר אחד מהם נזרק חזיז רב עוצמה. בהמשך האוהדים הקרואטים התקוטטו עם שוטרים בתוך היציע.

אם לשפוט על פי הרקע המשמעתי שלה, קרואטיה תספוג עונש קשה - ולא בפעם הראשונה. במהלך מוקדמות יורו 2016 שורטט על כר הדשא בספליט צלב קרס לקראת המפגש של הקרואטים עם איטליה. אופ"א ראתה את המעשה בחומרה והפחיתה נקודה ממאזנה של הנבחרת הבלקנית. אם זה לא מספיק, לוקה מודריץ' שנפצע והוחלף בדקה ה-62, כנראה ייעדר מהמשחק נגד ספרד במחזור האחרון.

על המגרש הקרואטים דווקא הרשימו, אבל נפרדו ב-2:2 מהצ'כים אחרי סיום דרמטי. איבן פרישיץ' ואיבן ראקיטיץ' קבעו 0:2 לפני ששני שערים מאוחרים של היריבה כפו שוויון. למרות איבוד הנקודות, אנטה צ'אצ'יץ' ושחקניו נראים בדרך הבטוחה לשמינית הגמר. אלא אם הם יקבלו עונש קשה שימנע את זה מהם.

עוד בנושא:

2:2 דרמטי בין קרואטיה לצ'כיה, מופע מביש ביציעים
העם נגד הנבחרת: השערוריות שמפלגות את הכדורגל הקרואטי
מועדון קרב: צפו במחנה האימונים של החוליגנים הרוסים
שני אוהדי ספרד מאושפזים לאחר עימות עם חוליגנים רוסים

seperator

המספרים

* שישה משמונת השערים שהובקעו במשחקים הקודמים בין קרואטיה לצ'כיה הובקעו במחצית הראשונה, גם היום חדר כדור לרשת עוד לפני המחצית.

* כמה נתונים כדי להבהיר כמה המחצית הראשונה של צ'כיה הייתה חלשה: היא לא הצליחה להעביר אף רוחב לרחבה ולא בעטה למסגרת, 40 מהמסירות שלה לא הגיעו ליעדן.

* בצד ההגנתי, 10 הבעיטות של קרואטיה לעבר שערה של צ'כיה מהוות שיא שלילי עבורה במסגרת היורו.

* שערו של מילאן שקודה היה שער הנגיחה הראשון של נבחרת צ'כיה ביורו מאז יאן קולר עשה זאת מול טורקיה ב-2008.

* נבחרת קרואטיה ספגה לראשונה ביורו יותר משער אחד במשחק מאזההפסד 4:2 לאנגליה ב-2004.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן נבחרת קרואטיה דריו סרנה ממרר בבכי. רויטרס
"המשחק הכי קשה בקריירה שלי". סרנה ממרר בבכי/רויטרס

התגובות

דריו סרנה, שהגיע למשחק אחרי מות אביו ומייר בבכי בזמן נגינת ההמנון הקרואטי: "מבחינה אישית, זה היה המשחק הכי קשה בקריירה שלי. מבחינת מה שהיה על הדשא, שיחקנו מצוין והבלנו 0:2, אבל נתנו ליריבה שלנו לחזור. אני לא רוצה להתייחס למה שהיה ביציע".

קשר קרואטיה, איבן ראקיטיץ': "יש לנו מזל שהמשחק חודש אחרי מה שהיה ביציע ועל הדשא. השופט שקל להפסיק את המשחק. אתם שואלים מה יהיה בחזור האחרון נגד ספרד? בואו נראה אם בכלל יתנו לנו לשחק. אני מקווה שלא יזרקו אותנו מהיורו. אנחנו צריכים לנוח ובינתיים להמתין להחלטה של אופ"א".

מאמן קרואיה, אנטה צ'אצ'יץ': "זה טרור. האוהדים הללו הם חוליגנים, הם לא אוהדים. המקום שלהם הוא לא באצטדיון, הם טרוריסטים של ספורט ועושים מה שהם רוצים. זה כל כך כואב. 95 אחוז מהאוהדים שלנו בוישו לעיני כל אירופה. השחקנים שלנו עצובים מאוד".

חלוץ צ'כיה, מילאן שקודה: "השער שלי? רוזיצקי הרים לי כדור גדול, הקדמתי את שחקן ההגנה ונגחתי. אפילו לא ידעתי שזה בדרך לשער. הנקודה הזו חשובה מאוד, אבל אנחנו קצת מאוכזבים כי בסיום היינו יכולים אפילו להשיג יותר".

חלוץ צ'כיה, תומאש נציד: "הפנדל שכבשתי היה בעצם בנגיעה הראשונה שלי בכדור, אבל האמנתי בעצמי. כמעט הצלחתי לכבוש שער ניצחון. אני שמח שהשוונו, המשמעות היא שאנחנו עדיין יכולים לעלות שלב אם ננצח את טורקיה במחזור האחרון".

שחקן נבחרת צ'כיה מילאן שקודה חוגג. רויטרס
"נגחתי ואפילו לא ידעתי שזה מדויק". שקודה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully