וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס להם: אוהדי אנגליה מגייסים כספים לשלוח את סטרלינג הביתה

יכולתו החלשה של שחקן מנצ'סטר סיטי עלתה לאוהדים בממלכה על העצבים, אחד מהם פרסם מודעה באתר גיוס המונים במטרה לממן לו כרטיס טיסה חזרה. "כל משב רוח מעיף אותו, זאת האחריות שלנו"

שחקן נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג. רויטרס
"לך הביתה". סטרלינג אחרי ההחמצה מול ויילס/רויטרס

לאוהדי נבחרת אנגליה נמאס מראחים סטרלינג. חלוץ מנצ'סטר סיטי, שנרכש על ידה בקיץ שעבר תמורת 49 מיליון ליש"ט, לא בדיוק הצדיק את תג המחיר בעונה החולפת עבור הסיטיזנס, וגם בשני המשחקים שקיימה עד כה נבחרת שלושת האריות היה רחוק מלעמוד בציפיות. הפיתרון של האוהדים? לממן לחלוץ בן ה-21 כרטיס טיסה חזרה הביתה, ועדיף שעה אחת קודם.

סטרלינג פתח בהרכב של רוי הודג'סון גם מול רוסיה במשחק הפתיחה וגם מול ויילס ופשוט לא הצליח להשאיר חותם על יורו 2016 עד כה, לפחות לא חותם חיובי. הוא אף הגדיל לעשות בדרבי הבריטי כאשר החמיץ מצב נוח מאוד כבר בדקה השביעית ובסופו של דבר הושלך לספסל כאשר אנגליה ירדה למחצית בפיגור. החילוף הכפול של הודג'סון, שהוריד מהמגרש חוץ ממנו גם את הארי קיין, והעלה את דניאל סטארידג' וג'יימי ורדי שהפכו את התוצאה עם שני שערים והביאו שלוש נקודות, שיכנע את האוהדים שאין להם ולנבחרת שוב צורך בסטרלינג בטורניר.

אחד מהם, ארון במפורד, פרסם מודעה באת גיוס כספים עם הכותרת: "אנחנו מגייסים 200 ליש"ט לקחת את ראחים הביתה". בהמשך נכתב: "רוי לא יעזוב אותו במלון אז זאת האחריות שלנו להוציא אותו מצרפת. בואו נודה בזה, לכולנו נמאס לראות את הבחור הזה מדשדש באגף ונכשל להעביר חצי מסירה סבירה לתוך הרחבה. ניקח אותו הביתה ואז נוכל להפסיק להתעצבן על כל פעם שמשב רוח מפיל אותו לרצפה. אין צורך לדאוג לגבי כמות הכסף, אנחנו ביחד בזה. פני מכל אחד יכסה".

מאז פרסום המודעה הכסף זורם ומטרת 200 הליש"ט כבר הושגה. אחד התורמים, שנידב למטרה 10 ליש"ט: "לך הביתה סטרלינג, המדינה שלך מעדיפה אותך אצלה". אחד אחר הוסיף: "תיאו וולקוט מודרני. ים של מהירות ללא יכולת סיום". תגובה נוספת: "זו המטרה הכי טובה שתרמתי עבורה מזה שנים". אגב, הכסף הוא בסופו של דבר למטרה טובה באמת. כל כולו ילך להוספיס שמתמחה בטיפול בחולים סופניים, ומפרסם המודעה במפורד כבר הודיע שהכל נעשה בהומור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully