וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה - צ'כיה: סרנה חזר לצרפת וצפוי לפתוח, גם צ'ורלוקה יהיה כשיר

קפטן הקרואטים שנסע לקרואטיה להלוויית אביו, חבר אל הסגל ואמור לשחק (ו', 19:00, ספורט 1). הבלם שנפצע מול טורקיה גם יהיה בסגל. מאמן הצ'כים, פאבל ורבה אמר: "אפשר לכנות אותם ספרד הקטנה"

מחזור 2מחצית17/06/2016
צ'כיה
    0
      קרואטיה

      חדשות:

      קרואטיה:

      לאחר הניצחון על טורקיה, הקרואטים ספגו חדשות קשות כאשר גם הקפטן דריו סרנה ולאחר מכן מאמן השוערים מריאן מרמיץ', התבשרו על מות אביהם. מגנה של שחטיאר דונייצק נסע לקרואטיה להלוויית אביו והתייחד עם משפחתו, אך כבר חזר לצרפת וצפוי לפתוח. הבלם ודראן צ'ורלוקה התאמן עם הנבחרת לאחר פציעת הראש שספג במשחק הראשון, והוא צפוי להיות כשיר.

      צ'כיה:

      לרשות המאמן פאבל ורבה צפוי לעמוד סגל מלא, כאשר בנבחרת בונים על השוער פטר צ'ך, שהראה יכולת מצוינת במהלך המשחק מול ספרד. הצ'כים, שלעולם לא העבירו שני משחקים רצופים ביורו ללא כיבוש שער, זקוקים לנקודות לאחר ההפסד הכואב לספרדים במשחק הראשון.

      ודראן צ'ורלוקה שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
      התגבר על הפציעה. צ'ורלוקה/רויטרס

      הציטוטים:

      מאמן קרואטיה, אנטה צ'אצ'יץ' התייחס למשחק וגם לאובדן שחווה הקפטן שלו: "הוא עזר לי הרבה כאשר מונתי למאמן. ביקרתי אותו בקייב והיתה לנו שיחה ארוכה, כמובן שנתתי לו לסוע, לא הייתי מסוגל לסלוח לעצמי אם לא הייתי עושה זאת. אני מעריץ את הכוח המנטלי שלו". המאמן התייחס גם לכוכב הנבחרת, לוקה מודריץ': "המשחק שלנו סובב סביבו, עלינו לשמור עליו רענן ובמצב טוב לאורך הטורניר".


      מאמן הצ'כים, פאבל ורבה, דיבר גם הוא והפגין כבוד כלפי היריבה: "עם הכוכבים שיש להם, שמשחקים בברצלונה וריאל מדריד, אפשר לכנות אותם 'ספרד הקטנה'. אנחנו מודעים לכך שזה הולך להיות משחק מאוד קשה, אך אנחנו מסוגלים לנצח. אף אחד לא ציפה שנעפיל על חשבון הולנד במוקדמות אך הצלחנו לעשות זאת".

      תומאש נציד, חלוץ צ'כיה, שרשם החמצה גדול במשחק מול ספרד, דיבר גם הוא: "קרואטיה ניצחה את משחק הפתיחה שלהם ואנחנו הפסדנו, הם עשויים להרגיש בנוח בגלל זה. אני לא רוצה להגיד שזה משחק של הכל או כלום בשבילנו, אבל אין ספק שאנחנו מאוד זקוקים לניצחון על מנת להעפיל מהבית. אני מאמין שנשחק בצורה התקפית יותר כי אנחנו חייבים את הנקודות".

      קפטן הצ'כים, תומאש רוזיצקי, אמר: "השחקנים הצעירים שלנו היו קצת בהלם לשחק מול הכוכבים הגדולים של נבחרת ספרד, אך הם חייבים להתגבר על כך, זה חלק מההתפתחות של שחקן כדורגל ועליהם לצבור ביטחון אם אנחנו רוצים לגבור על יריבות חזקות".

      דומאגוי וידה, בלם נבחרת קרואטיה: "כולנו מתאבלים כאשר אחד מאיתנו מתבשר על אובדן, אנחנו משפחה גדולה. במהלך המשחק נתאמץ עוד יותר למען הקפטן שלנו (סרנה), הוא דמות גדולה ואני משוכנע שהוא יהיה במיטבו במשחק. למרות שצ'כיה היא קבוצה טובה, אם נשחק כמו ששיחקנו מול טורקיה ונראה את אותה רוח לחימה, אני מאמין שננצח. לדעתי הם ישחקו על מתפרצות כי זה הסגנון שלהם".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      מאמן נבחרת צ'כיה, פאבל ורבה. AP
      "גם את הולנד אף אחד לא ציפה שנעבור". ורבה/AP

      חמשת המשחקים האחרונים:

      צ'כיה:

      שבדיה - צ'כיה 1:1 (ידידות)
      צ'כיה - מלטה 0:6 (ידידות)
      רוסיה - צ'כיה 2:1 (ידידות)
      צ'כיה - דרום קוריאה 2:1 (ידידות)
      ספרד - צ'כיה 0:1 (יורו)

      קרואטיה:

      קרואטיה - ישראל 0:2 (ידידות)
      הונגריה - קרואטיה 1:1 (ידידות)
      קרואטיה - מולדובה 0:1 (ידידות)
      קרואטיה - סן מרינו 0:10 (ידידות)
      טורקיה - קרואטיה 1:0 (יורו)

      seperator

      המספרים:

      * זה יהיה המשחק הרשמי הראשון בין הנבחרות.

      * הן נפגשו עד היום לשני משחקי ידידות. המאזן: ניצחון לקרואטיה ותיקו אחד.

      * המפגש האחרון היה בפברואר 2011 וקרואטיה ניצחה 2:4.

      * קרואטיה הגיעה ליורו אחרי הניצחון הגדול בתולדותיה, 0:10 על סן מרינו.

      * המאמנים כבר נפגשו בעבר, כאשר פאבל ורבה אימן את ויקטוריה פלזן וניצח בפלייאוף העלייה לצ'מפיונס את מאריבור הסלובנית, בהדרכת אנטה צ'אצ'יץ', 1:3 ו-0:1.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מארק קלאטנברג (אנגליה)
      אצטדיון: סטאד ז'ופרואה-גישאר, סנט אטיין

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully