וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובקיה והאמשיק עשו היסטוריה, ברוסיה מודים: "זה הפסד משפיל"

הקשר הפך לשחקן הראשון של נאפולי שכובש ביורו, הנבחרת רשמה ניצחון בכורה בתולדותיה במפעל. המאמן קוזאק: "הדקות האחרונות נראו כמו נצח". סלוצקי: "נעשה שינויים בהרכב מול ויילס"

מארק האמשיק סלובקיה חוגג. רויטרס
השחקן הראשון של נאפולי עם שער ובישול באותו משחק ביורו/מונדיאל. האמשיק/רויטרס

נבחרת סלובקיה רשמה הערב (רביעי) את הניצחון הראשון שלה אי פעם בטורניר יורו, 1:2 על רוסיה שנותרה עם נקודה בודדה משני משחקים. הנבחרת של לאוניד סלוצקי סומנה כמי שתיאבק על אחד משני המקומות הראשונים, אבל תהיה חייבת ניצחון על ויילס במחזור האחרון בשביל לטפס לשמינית הגמר.

עוד בנושא

צפו בשוטרים בליל מרססים גז פלפל לעבר המתפרעים

המספרים:

* זה היה הניצחון הראשון בתולדות סלובקיה כמדינה עצמאית ביורו.

* זה היה ההפסד ה-13 של רוסיה ביורו, אחד פחות מהשיא של דנמרק.

* רוסיה ניצחה רק שמונה מ-30 משחקיה האחרונים במונדיאל/יורו.

* מארק האמשיק הוא שחקן נאפולי הראשון בתולדות היורו או המונדיאל שמסיים משחק עם שער ובישול.

* הוא גם שחקן נאפולי הראשון אי פעם שכובש ביורו.

* רוסיה סיימה את המשחק עם 15 בעיטות ו-85 אחוזי דיוק במסירה, לעומת 9 ו-72 של סלובקיה.

* רוסיה העבירה 28 כדורי רוחב, לעומת שישה בלבד של סלובקיה.

* זה היה המשחק הראשון ביורו בו נבחרת הובילה בהפרש של שני שערים במחצית.

לאוניד סלוצקי מאמן רוסיה מאוכזב. רויטרס
סלוצקי לא מאמין/רויטרס

אחרי השער המצמק של רוסיה, כמה מהאוהדים שלה הדליקו אבוקה ביציע, מה שעלול לעלות בעונש נוסף מאופ"א. המאמן לאוניד סלוצקי נשאל על העניין וכצפוי, ענה: "אבוקה? התרכזתי רק במה שקרה על המגרש". על המשחק הוא אמר: "אני לא מתכוון להגיב באופן פרטני על כל שחקן והיכולת שלו. ננסה להבין מה לא עבד כקבוצה ואולי נעשה שינויים בהרכב לקראת ויילס".

פיודור סמולוב אמר: "אם היינו יודעים שככה המשחק ייגמר, היינו עושים הכל שונה מלכתחילה. האמשיק הציג יכולת גבוהה, אבל אני בטוח שלא רק שהיינו יכולים להשוות, אלא גם לעשות מהפך. אולי היה חסר לנו קצת מזל. עדיין נשאר לנו סיכוי ונגיע למשחק נגד ויילס במטרה לרצות את האוהדים שלנו ולהשיג את התוצאה שצריך".

דניס גלושאקוב, שעלה כמחליף וצימק עבור רוסיה, הודה: "זה הפסד משפיל מאוד עבורנו ואנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. עדיין יש לנו סיכוי אחרון נגד ויילס ונצטרך לעשות הכל. המאמן הכניס אותי וביקש שאעשה תנועה בהתקפה".

שחקני נבחרת סלובקיה חוגגים. רויטרס
נלחמו על כל כדור. הסלובקים חוגגים/רויטרס

המאמן יאן קוזאק סיכם: "למרות שהדקות האחרונות נראו כמו נצח עבורי, עשינו את זה. הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח את רוסיה, למרות שרבים פיקפקו בנו".

יאן ג'וריצה הוסיף: "זה היה ניצחון נהדר ומוצדק לחלוטין, כי נלחמנו עליו עד לדקה האחרונה. זו הייתה רכבת הרים רגשית, כי הובלנו 0:2 והרוסים לחצו בכל הכוח ובלי הפסקה". הקפטן מרטין שקרטל אמר: "היה משחק קשה, נלחמנו מהדקה הראשונה עד לאחרונה. תודה לאל שכבשנו פעמיים במחצית הראשונה. אולי היה לנו קצת מזל בסוף, אבל השגנו את שלוש הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully