וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "אחד המשחקים הטובים שלי בנבחרת, אבל עוד לא השגנו כלום"

מאמן נבחרת איטליה, שנפגע במהלך החגיגות השער הראשון, שמר על פאסון אחרי ה-0:2 על בלגיה. בונוצ'י: "רוצים להמשיך ולהרשים". בופון רשם עוד היסטוריה, המאזן של הבלגים מחמיר. כל המספרים

שחקני נבחרת איטליה לאונרדו בונוצ'י ועמנואלה ג'אקריני חוגגים. GettyImages
הזמן שלהם? ג'אקריני ובונוצ'י/GettyImages

נבחרת איטליה פתחה הערב (שני) את יורו 2016 עם הצהרה בדמות 0:2 על נבחרת בלגיה ועלתה אל המקום הראשון בבית ה'. אחרי שהגיעו עם ספקות מצד הפרשנים אודות האיכות בסגל האזורי, הם ענו למבקרים משחק קצבי על חשבונה של אחת הפייבוריטיות לזכייה. עמנואלה ג'אקריני היה שם שוב עבור אנטוניו קונטה ועם ביצוע מלוטש בדקה ה-32 נתן לאיטליה יתרון יקר, גרציאנו פלה היה שם כדי לחתום את החגיגה עם השער השני עמוק בתוספת הזמן.

המפגש בליון התפתח לקצבי ביותר בטורניר בצרפת, אך הבחורים של מארק ווילמוטס התקשו לייצר מצבי הבקעה ממשים. אדן הזאר, קווין דה בראונה ורומלו לוקאקו לא הטביעו חותם כאשר גם המחליפים: דיבוק אוריגי, דריס מרטנס ויאניק פריירה קראסקו לא הושיעו. קונטה, שחגג בטירוף את השער של האזורי, נפגע במהלך החיבוק עם סימונה זאזה והוא הזדקק לטיפול רפואי עוד לפני המחצית בעקבות דימום משפתו העליונה. איטליה עם פתיחה מרשימה לטורניר והיא תנסה להמשיך אותה מול שבדיה, בלגיה תנסה להתאושש מול אירלנד.

seperator
מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה מקבל טיפול. רויטרס
קונטה מקבל טיפול/רויטרס

המספרים

* מדובר במשחק השמיני ברציפות בו בלגיה סופגת שער אחד לפחות.

* המשחק היחיד אותו הפסידו האזורי ביורו אחרי שהובילו היה הגמר ב-2000 מול נבחרת צרפת (2:1).

* בלגיה מעולם לא הצליחה לנצח משחק יורו אחרי שפיגרה בסיום המחצית הראשונה.

* ג'אנלואיג'י בופון הוא הראשון שעונד את סרט הקפטן בשלושה טורנירי יורו שונים.

* ההרכב שהעלתה נבחרת איטליה הוא המבוגר בתולדות היורו (31 ו-169 ימים בממוצע).

* נבחרת איטליה הפסידה רק שני משחקים בשלב הבתים של היורו, מתוך 22 שקיימה (11 ניצחונות ו-9 תוצאות תיקו).

* רומולו לוקאקו הוא שחקן השדה שנגע הכי פחות (17) בכדור במהלך המחצית הראשונה. במהלך 72 הדקות בהן בילה על כר הדשא הוא איבד שבעה כדורים.

* זו הפעם הראשונה שהאלופה והסגנית של הטורניר הקודם (2012) מנצחות את משחק הפתיחה.

מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה חגג. רויטרס
בטירוף שלו. קונטה/רויטרס

הציטוטים

מאמן איטליה, אנטוניו קונטה, סיכם: "זה היה משחק טוב שלנו, אחת הטובים שלי כמאמן הנבחרת. סבלנו הרבה, אבל עדיין לא השגנו כלום בטורניר. שיחקנו בדרך הנכונה וידענו להתמודד עם הלחץ של היריבה. בלגיה היא אחת מהפייבוריטיות לזכייה בטורניר, אך שיש לנו את האחדות הזו בסגל, אז הכול אפשרי. לא אכפת לי מה אומרים על השחקנים שלי, אני מאמין בכול אחד מ-23 הבחורים שיש לי בסגל". על הפגיעה שלו במהלך החגיגות הוסיף: "אני מוכן להקריב את עצמי ואת הגוף שלי עבור הנבחרת".

לאונרדו בונוצ'י אמר: "אנחנו רוצים להמשיך לשמח את כולם ולהרשים, אך חשוב לזכור כי הניצחון הזה שווה רק שלוש נקודות. אנחנו מאושרים אחרי משחק הפתיחה, היה חשוב לנו לפתוח טוב. עכשיו אפשר לחשוב כבר על המשחק הבא. אני שמח שהמסירה שלי לג'אקריני הובילה לשער, אני מאמין בסיכויים שלנו. נמשיך לעבוד קשה במהלך האימונים, הוכחנו שעל המגרש אנחנו יודעים מה לעשות".

עמנואלה ג'אקריני הוסיף: "אני מאושר ומה שחשוב ביותר עבורי הוא הניצחון. היה לי קשה לשלוט ברגשות שלי אחרי השער, אך הנבחרת מעל להכול. בלגיה היא יריבה קשה עם עוצמות רבות ואיכויות מרשימות בחלק הקדמי. שיחקנו בצורה מאוחדת והראנו אופי, אני שמח. המאמן ביקש מאיתנו לבצע דברים בצורה מסוימת ועשינו אותה בצורה נהדרת. כולנו שיחקנו עבור איטליה. משחק ההגנה שלנו עבד בצורה נהדרת, אני חשב שיש לנו את ההגנה הטובה ביותר בטורניר. יהיה לנו קשה במהלך המשחקים הבאים, אך אם נגן באותה צורה כמו שהגנו היום אז הדברים יהיו תלויים בנו. נעשה חיים קשים לכול יריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully