וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל האלימות לא עוצר: קטטה בין אוהדי גרמניה לאוהדי אוקראינה

המראות המכוערים ביורו 2016 נמשכים ואחרי התגרה בין אוהדי אנגליה לרוסיה, הגרמנים והאוקראינים הפכו את רחובות ליל לשדה קרב. 40 אוהדים ועיתונאי גרמני בין המשתתפים, שניים נפצעו

רויטרס

לקראת המפגש בין נבחרת גרמניה ואוקראינה בבית ג' למפגש בין שתי הפייבוריטיות בבית ג' ביורו 2016, המראות האלימים בצרפת נמשכו גם היום (ראשון). בדיוק כמו המשחק אמש בין נבחרת אנגליה לנבחרת רוסיה, גם הפעם בתקשורת בצרפת עסוקים בעיקר במקרי אלימות חמורים המעיבים על האווירה ופוגעים בטורניר.

רחובות ליל הפכו לשדה קרב בין מחנה האוהדים הגרמנים לאוקראינים. עדיין לא ברור מה מספר הפצועים במהלך הקטטות לפני המפגש בין שתי הנבחרות. במהלך הקטטות נפגעו 40 אוהדים שתקפו אוהדים במרכז העיר. אחד העיתונאים הגרמנים, שהגיע לליל לקראת המשחק, נפצע גם כן בצורה קשה. במהלך הקטטה הושלכו כיסאות, בקבוקים המכילים אלכוהול ופצצות עשן. בתקשורת הגרמנית מדווחים על שני פצועים.

אמש היו אלה האנגלים והרוסים שהתקוטטו, דבר שגרם לוועדה המארגנת של אופ"א להודיע כי אם האלימות תימשך אנגליה ורוסיה יורחקו מהטורניר. בתוך כך, ממשלת צרפת הודיעה כי לא תתקיים מכירת אלכוהול סמוך לאצטדיונים במהלך יורו 2016.

מהומות בליל בין אוהדי גרמניה אוקראינה. רויטרס
הקטטה בליל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully