וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חאה: "מדובר בשקרים, לא חשבתי לרגע לעזוב את הנבחרת"

שוער נבחרת ספרד, שהסעיר את אירופה לפני שריקת הפתיחה של יורו 2016 עם החשדות בפרשת התקיפה המינית, עמד מול המצלמות והכחיש: "כדורגל הוא הדבר היחיד שמעניין אותי, עורכי הדין שלי מטפלים בזה". הפרטים על ההאשמות בפנים

מערכת וואלה!

בווידאו: תוכנית לקראת יורו 2016, פרק 1

סערת ענק התרגשה על הנבחרת הספרדית היום (שישי). מספר שעות לפני משחק הפתיחה של יורו 2016 בין המארחת, צרפת לרומניה ב-22:00, בתקשורת הספרדית מדווחים כי שלושת השחקנים: דויד דה חאה, איקר מוניאקין ואיסקו, חשודים בתקיפה מינית של צעירה. השלושה נקשרו במעשה ב-2012, עת היו חלק מהנבחרת הצעירה של ספרד, ואילצו את הנשים לקיים עם איתן יחסי מין.

באנגליה כבר מיהרו להצהיר כי שוער מנצ'סטר יונייטד הוצא מהמחנה ונזרק מהסגל של דל בוסקה לקראת האליפות כאשר הוא המסובך העיקרי הפרשה. הדיווח עדיין לא אומת בצורה סופית וראשי הנבחרת עדיין לא הגיבו בנושא.

"אחת מהנערות עברה התעללות מינית ארוכה על ידי השלושה, הם תקפו אותה פיזית ולא נרגעו עד שהגיעו לסיפוקם המיני. מה שקרה באותו חדר בבית המלון לא יצא ממנו בשל הרצון של אחת מהנערות להשתיק את הפרשה", נטען בתקשורת הספרדית. האיש שחשף את הפרשה הוא מפיק סרטי מבוגרים מקומי, העונה לשם איגנסיו אז'נדה פרננדס, שחשוד בעצמו גם בחסר בנשים, הלבנת כספים ופורנוגרפיה של נערות. כחלק מהרצון של אותו איש עסקים לצאת מהפרשה הוא חשף את מעורבותם של שלושה שחקני נבחרת ספרד. עולה כי המפיק חשף בפני החוקרים שיחות דרך רשת ה-Whatsapp.

דויד דה חאה איקר מוניאין שחקני נבחרת ספרד. Ian Walton, GettyImages
ספרד סוערת. דה חאה ומוניאין בימים יפים יותר/GettyImages, Ian Walton

אותו מפיק היה זה ששידך בין הנשים לדה חאה, שאף ניסה לארגן מפגש נוסף עם חמישה משחקני מנצ'טסר יונייטד, בתמורה לסכומי כסף גבוהים. שוער אלופת אירופה ופרננדס נחשבים למכרים וב-2012 הוא ומוניאין תקפו את הנערה מינית. דה חאה כבר ניסה ליצור קשר עם עורכי הדין שלו כדי לבדוק כיצד הוא יכול להתמודד עם ההאשמות, איסקו ומוניאין עדיין לא ביצעו מהלך דומה. עוד עולה כי החקירה בנושא של השלושה נפתחה כאשר מוניאין ואיסקו, שאינם נכללים בסגל ליורו 2016, יזומנו לחקירה בימים הקרובים.

אחרי מסיבת העיתונאים בה לקחו חלק הקטור ביירין ואריץ אדוריץ, בחר דה חאה לעמוד מול המצלמות והכחיש את המיוחס לו בצורה גורפת: "שוחחתי עם מוניאין ואני רגוע כי מדובר בשקרים ולא שום דבר מעבר לזה. אני יודע ששחקני מנצ'טסר יונייטד מאחוריי ויש אצלי מוטיבציה גדולה להצליח בטורניר. כדורגל הוא הדבר היחיד שמעניין אותי ולא שום דבר מעבר. לא חשבתי לרגע לעזוב את מחנה הנבחרת, הטענות האלה נגדי לא מעניינות אותי, עורכי הדין שלי הם אלו שמטפלים בנושא".

שוער נבחרת ספרד, דויד דה חאה. GettyImages
כבר יצר קשר עם עורכי הדין. דה חאה/GettyImages

כחלק מהעדויות של אחת מהנערות עולה: "הובהר לי שאני צריכה לעשות כל מה שהם רוצים, כי הם אלו שמשלמים את הכסף. ברגע שסרבתי, הם אחזו אותי בכוח ועשו מה שרצו. הם איימו עליי ועל הנערה הנוספת כדי שלא נוציא שום דבר מהחדר בבית המלון". סוכנו של מוניאין הצהיר כי אף אחד מבית המשפט או המשטרה יצר עימו קשר כאשר נציגו של דה חאה עדיין לא הגיב.

המעורבות של שוער השדים האדומים בפרשה מצטרפים לחשדות אודות 'מסורת' של שחקני מנצ'סטר יונייטד בשנה האחרונה לפיהן הם משלמים סכומי עתק עבור יחסי מין עם נשים צעירות.

אנג'לטין פלור אגילר, דוגמנית אנגלית, חשפה באפריל האחרון כי אנטוני מרסיאל וטימותי פוסו מנסה הציעו לה סכומי כסף תמורת מין קבוצתי עם שניהם. בנובמבר 2015 היה זה אנדרס פריירה, שעמד במרכז הסערה. הקשר המוכשר פנה אל דוגמנית והיה מוכן לשלם לה 10,000 ליש"ט עבור סקס עימו ועם שחקן נוסף. אם יתברר כי החשדות מאומתים אין ספק כי מדובר במכה קשה עבור דה חאה, שסיים עונת שיא במדי השדים האדומים ושמו שוב נקשר עם מעבר לריאל מדריד. גם תחת דל בוסקה היה נדמה כי השוער יתפוס את מקומו של איקר קסיאס אך הפרשה עשויה לטרוף את הקלפים.

עדכון ראשון: 16:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully