וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס סמולינג: "אנחנו חבורה מאוחדת וחסרת פחד"

בלמה של נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד הפגין אופטימיות זהירה לקראת היורו: "זה מקרה בו אין לנו מטרות מוגדרות, מי יודע לאן אנחנו יכולים להגיע?"

מערכת וואלה!

בנבחרת אנגליה לא חוו תואר כבר 50 שנה, מאז מונדיאל 1966. מיותר לציין שלפני כל טורניר גדול יש הרבה ציפיות אצל נבחרת שלושת האריות, כאלו שהתרסקו פעם אחר פעם. הנבחרת של רוי הודג'סון מגיעה הקיץ לצרפת עם סגל צעיר מאוד, שכולל שחקנים שלא הספיקו לחוות את הבמה המרכזית, בטח שלא במדים הלאומיים. מי שדווקא כן צבר ניסיון יחסי הוא בלמה בן ה-26 של הנבחרת, כריס סמולינג. שחקנה של מנצ'סטר יונייטד התראיין היום (רביעי) לקראת היורו שייפתח בעוד יומיים, ונשמע כי הוא במצב רוח לא רע.

"אני חושב שאנחנו חבורה עם ביטחון. כמובן שיש לנו סגל מאוד צעיר אך במקרים כאלו לדעתי המטרות לא ממש מוגדרות. פשוט נגיע לטורניר ונתמודד עם כל משחק בנפרד. כקבוצה, יש בנו גורם של חוסר פחד, אז מי יודע לאן אנחנו יכולים להגיע?"

סמולינג, שכבש את שער הניצחון על נבחרת פורטוגל במשחק הידידות האחרון של האנגלים, אמר כי לדעתו רוב הסגל שופע ביטחון בעקבות העובדה שמרבית השחקנים חוו עונות טובות במדי קבוצותיהם: "מבחינה אינדיבידואלית, כולנו עברנו עונה מוצלחת בה זכינו להרבה דקות משחק. כולנו מרגישים רעננים ומאוד מתרגשים להיות חלק מאירוע כזה גדול ומרגש. אני חושב שכולנו נמצאים באותה מודעות של 'זה הצ'אנס שלנו', וזה הזמן לנצל זאת".

סמולינג, ששיחק במדים הלאומיים כ-25 משחקים עד כה וכבש את שערו הראשון במשחק הידידות האחרון, סיכם: "יש לנו הרבה שחקנים צעירים שנכנסו לכושר מצוין במהלך העונה, ואני מאוד מקווה שזה יסתיים בצורה מדהימה עבורנו. כולנו מצפים לכך, אני יודע שאני לא יכול לחכות".

שחקן נבחרת אנגליה כריס סמולינג. רויטרס
כריס סמולינג כובש את שער הניצחון מול פורטוגל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully