וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לפלאטיני: הפתרון למשחקים ה"משעממים" של יורו 2016

אוסטריה נגד הונגריה? יש הופעה מושלמת. משחק שלישי רצוף של פולין? זה בדיוק ברגע הדרמטי של "משחקי הכס". רוסיה נגד סלובקיה? שלחו את הילדים למקום הנכון. יורו 2016 יספק שורה של משחקים מדכאים (עוד נתחשבן איתך מישל), וואלה! ספורט מספקת אלטרנטיבות

צילום מסך

איום ביטחוני עצום רובץ על משחקי יורו 2016 בצרפת, אבל שלב הבתים עשוי, על הדרך, למות מדי פעם משיעמום. קיץ לא קל לפנינו, יש עוד אולימפיאדה לעבור, ולכן צריך לשמור כוחות. להלן 8 משחקי בתים אותם תוכלו להחמיץ, לנוח ו/או להקדיש זמן לעניינים פחות חשובים מכדורגל.

(וכן, בטורניר גדול רואים את כל המשחקים, זה ברור. וכן, בטורניר בו ארבע נבחרות יעלו מהמקום השלישי, גם לנמושות יש על מה לשחק. אבל תנו לשחרר קיטור על מישל, שהפך את שלב הבתים לגביע טוטו עם אוהדים ובלי נבחנים).

נבחרת ספרד ג'רארד פיקה. GettyImages
לא יכול לראות את זה. פיקה/GettyImages

8 . אוסטריה – הונגריה (שלישי, 14.06, 19:00)

ברוכים הבאים לדרבי הפנימי ע"ש פרנץ פרדיננד. פעם אוסטרו-הונגריה היתה מגה קיסרות, אבל אנחנו כבר לא ב-1911, והפעם מדובר במשחק בין סוס שחור ששכח את החמישייה מישראל לבין שוער בן 80 (יאללה גאבור!). זו תהיה הפעם ה-137 שהאקסיות נפגשות - רק ארגנטינה ואורוגוואי נפגשו יותר פעמים במסגרת בינלאומית. בפעם היחידה שאוסטריה שיחקה בבורדו, היא לא כבשה (1:0 מול צרפת בידידות). הונגריה הנבחרת החלשה בטורניר, ונותר להם רק לקוות שלדרבי חוקים משלו.

אלטרנטיבה: הופעה של סימפלי רד, ב-20:30. הסולן מייק האקנל אוהד שרוף של מנצ'סטר יונייטד — הקבוצה הכי משעממת של 2015/16. הכול מתחבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

7. איסלנד – הונגריה (18.06, שבת, 19:00)

שוב הקו הדק הזה בין "אין שום סיבה לראות את המשחק הזה" לבין "זה משחק שיכריע את הבית" (תודה, מישל). בלי קשר ואולי עם, זה המשחק בין גודיונסן בן ה-37 לקיראיי בן ה-40. ישחקו הנערים לפנינו, במשחק בין שתי המדורגות אחרונות ביורו.

אלטרנטיבה: הופעה של לולה מארש בבארבי (20:30) - הלהקה חוזרת לארץ אחרי סיבוב הופעות מוצלח בחו"ל.

6. פולין – צפון אירלנד (12.06, ראשון, 19:00)

בית בניחוח מלחמת עולם, אבל אם יש משחק שאפשר לנוח בו, זה זה. זהו יורו שלישי רצוף של פולין, אך היא לא עלתה לשלב השני ואפילו לא ניצחה משחק. הצפון אירים מעולם לא שיחקו ביורו, ואם מתעקשים למצוא קשר היסטורי למקום - המשחק ייערך בניס, ושם הצפון אירים הפסידו פעמיים עוד בטורניר הנוער של 1951.

אלטרנטיבה: בזמן שלבנדובסקי את מיליק מנסים לשפר את הפרש השערים שלהם, אתם תשפרו את מאזן שעות השינה שלכם. בכל זאת, בין ראשון לשני יש פרק חדש של "משחקי הכס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב פעם פולין? עדיף להיות כבר קורבן של הדרור העליון/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. ויילס – סלובקיה (11.06, שבת, 19:00)

על הנייר משחק חלושס, בין שתי נבחרות ש(כנראה כנראה כנראה) לא יגיעו יותר מדי רחוק. לפחות יש את בייל והאמשיק לשפשף את העיניים ואת השיער.

אלטרנטיבה: "ארץ נהדרת" בערב, שמרו כוחות לדדי דדון.

4. רומניה – אלבניה (19.06, ראשון, 22:00)

המשחק שעושה חשק לכריך פועלים נוטף. נראה אתכם מזהים יותר מדי שחקנים בשתי הנבחרות האלה. נראה אתכם מזהים שלושה שחקני אלבניה. למזלנו או לצערנו, זה עשוי להיות משחק שישלח אחת מהן לשלב הבא. טוב, נו, כמעט כולן בשלב הבא.

אלטרנטיבה: תנו כמה שעות שינה כי בלילה יש ברזיל נגד פרו, בבוסטון, בקופה סנטנאריו.

3. רוסיה – סלובקיה (15.06, רביעי, 16:00)

בבית בו משחקות נבחרות בריטיות ומעודדים אוהדים בריטיים, כשחושבים על המשחק הזה האסוציאציה הראשונה שעולה: אפור. כנראה מדובר שזה היום הכי דלוח בטורניר (צרפת-אלבניה, רומניה-שוויץ והתענוג הזה).

אלטרנטיבה: שבוע הספר. קחו את הילדים.

נשיא אופ"א, מישל פלאטיני. GettyImages
לכלא! מישל/GettyImages

2. אוקראינה – צפון אירלנד (16.06, חמישי, 19:00)

משחק בין המדורגות 20 ו-22 בטורניר, על פי יורוספורט. וכן, אחת מהן עוד תעלה מאחורי גרמניה ופולין. לאוהבים תאריכים: במונדיאל האחרון, 16 ביוני הציג 0:0 מ-ט-ו-ר-ף בין ניגריה לאיראן.

אלטרנטיבה: א, הופעה של אליס קופר באמפי רעננה (סילבס, מגיע?) ב, חגיגות 30 שנה להוצאת the queen is dead"" של הסמית'ס.

1. רומניה - שווייץ (15 ביוני, 19:00, רביעי)

אולי זו הנייטרליות שלה, אבל שווייץ - על שלל באזליה - פשוט מרגישה משמימה גם כשהיא שותפה למשחק רב שערים במונדיאל. בכלל, אם היה אפשר לשלוח את צרפת לשמינית ולבטל את הבית הזה, היה הרבה יותר קל.

אלטרנטיבה: 30 שנה ל"אהבה בשחקים", בהקרנה מיוחדת בסינטמק תל אביב - 21:30.

------

טוב, נו, ואם טקסט על שמונת המשחקים הכי "משעממים" בשלב הבתים מרגיש כמו חתיכת קידום אטרקטיבי ועושה חשק, להלן דגל לבן - ברור שנראה את כל המשחקים, כל דקה ודקה. אלמנטרי, ווטסון, אלמנטרי.


(תודה מיוחדת לאבנר שביט, המומחה לענייני פנאי ורגולציה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקראינה נגד צפון אירלנד? זה רעל/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully