וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו רודיגר נפצע באימון גרמניה ויחמיץ את היורו

בלם רומא בן ה-23 קרע את הרצועה הצולבת בברך ומצטרף למרקו רויס ואילקאי גונדואן הפצועים. אלופת העולם יכולה לצרף שחקן לסגל במקומו, שני המועמדים הבכירים הם יונתן טה וסבסטיאן רודי

אימג'בנק GettyImages
בלם נבחרת גרמניה אנטוניו רודיגר (שוכב). GettyImages
לא נעים בכלל. רודיגר לאחר הפציעה/GettyImages

אכזבה גדולה בנבחרת גרמניה. בלם רומא והנבחרת אנטוניו רודיגר נפצע באימון היום (שלישי), שהיה האימון הראשון של הגרמנים באוויאן, וייעדר מהיורו. רופא אלופת העולם ד"ר הנס וילהלם מולר וולפאהרט בדק את מצבו של רודיגר ונמצא כי הוא סובל קרע ברצועה הצולבת של ברך רגל ימין. עכשיו יואכים לב יכול להחליט אם יביא בלם אחר במקום רודיגר בן ה-23, כששניים מהמועמדים האפשריים הם סבסטיאן רודי מהופנהיים ויונתן טה מבאייר לברקוזן.

מבחינת גרמניה ויואכים לב מדובר בכאב ראש לא קטן, שכן רודיגר היה אמור לפתוח במשחק הראשון ואולי גם בשני במרכז ההגנה. כזכור, מאטס הומלס נפצע בגמר הגביע הגרמני וככל הנראה ייעדר מהמשחק הראשון מול אוקראינה ואולי גם מהשני. עכשיו לב יצטרך למצוא תחליף עד ליום שישי. רודיגר מצטרף לשורה לא קצרה של פצועים שיחמיצו את היורו מבחינת גרמניה. מרקו רויס ואילקאי גונדואן בכלל לא בסגל הסופי בשל הפציעות, בעוד הקפטן בסטיאן שווינשטייגר מגיע אחרי שנעדר ממושכות בעונה החולפת בשל פציעה.

אנטוניו רודיגר בלם נבחרת גרמניה יורד מכר הדשא פצוע. GettyImages
רודיגר מפונה מהמגרש אחרי הפציעה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully