וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף לקונטה: ג'אמפיירו ונטורה יאמן את נבחרת איטליה

עכשיו זה רשמי: המאמן המוערך בן ה-68 חתם לשנתיים אצל האזורי ומשחקו הרשמי הראשון מול נבחרת ישראל בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה. פיליפו אינזאגי מונה למאמן ונציה

מערכת וואלה!

בווידאו: השחקנים החמים של יורו 2016

אחרי גל שמועות רחב אודות מחליפו של אנטוניו קונטה בנבחרת איטליה בסיומו של יורו 2016, היום (שלישי) הודיע יושב ראש ההתאחדות האיטלקית קרלו טבקיו כי ג'אמפיירו ונטורה יתפוס את מקומו של קונטה, שיעזוב לטובת צ'לסי עם סיום דרכם של האזורי באליפות אירופה בצרפת.

בתקשורת האיטלקית טוענים כי ונטורה, שחתם לשנתיים, ירוויח 1.3 מיליון יורו לעונה כאשר בהתאחדות מעוניינים כי מרצ'לו ליפי ישמש כמנהל הטכני מעליו. משחקו הראשון של מאמן האזורי החדש יהיה בישראל מול הנבחרת של אלישע לוי במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. איטליה וישראל יתמודדו בבית ה' בדרך לרוסיה יחד עם אלופת אירופה המהכנת, ספרד, אלבניה, מקדוניה וליכטנשטיין. ונטורה בן ה-68 זכה לקרדיט נרחב בשנים האחרונות אחרי ההצלחה עם טורינו.

במהלך הקריירה הספיק ונטורה לאמן את לאמן את קאלירי, סמפדוריה, נאפולי, ורונה, מסינה, פיזה ובארי, והוא יכנס לתפקידו ב-7 ביולי. טורינו כבר הפסיקה למצוא לו מחליף בדמות סנישה מיכיאלוביץ'.

המאמן האיטלקי ג'אמפיירו ונטורה. AP
יורש לקונטה. ונטורה/AP

בתחילת 2011 ונטורה תפס את התפקיד בטורינו והיה אחראי על הקידום של אנג'לו אוגבונה, קמיל גליק ומתאו דרמיאן והחזיר את הקבוצה אל ליגה הבכירה. בעונת 2012-13 הוא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה וסיים במקום ה-16, וחידש את חוזהו במועדון עד 2016. עונת 2013-14 הוכתרה לטובה ביותר עבור ונטורה כאשר הוא סיים במקום השביעי והוביל את המועדון לליגה האירופית.

בעונה האחרונה טורינו הסתפקה במקום ה-12, ובהסכמה הדדית עם המועדון בחר לסיים את ההתקשרות בין הצדדים שנה לפני תום סיום החוזה כאשר הוא סומן כמועמד המוביל לרשת את תפקיד מאמן הנבחרת. זו אינה הפעם הראשונה שבה ונטורה מחליף את קונטה כאשר כבר ב-2010 המאמן הוותיק תפס את מקומו של קשר העבר בבארי.

* מינוי מעניין נוסף בארץ המגף היום: פיליפו אינזאגי הוא מאמנה החדש של ונציה, מהליגה הרביעית. חלוץ העבר האגדי, שלא ממש הצליח בקריירת האימון שלו במילאן, יוצג בתפקידו החדש ביום רביעי.

עוד באותו נושא

הכנה ליורו: נבחרת איטליה גברה 0:2 על נבחרת פינלנד

לכתבה המלאה
פיליפו אינזאגי מאמן מילאן. GettyImages
יעד מפתיע. אינזאגי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully