וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאול: "הייתי רוצה להיות חלק מהסגל, אעודד את החברים מהבית"

קשר אתלטיקו מדריד, שנבחר לתגלית העונה, התייחס לניפוי מהסגל הספרדי ליורו: "מאחל לשחקנים בהצלחה", על העתיד: "סימאונה היה נסער אחרי הגמר ואמר כל מיני דברים, אני בטוח שהוא נשאר"

מערכת וואלה!

בווידאו: 11 השחקנים הטובים ביותר ביורו 2016

אחת ההפתעות הגדולות ביותר עם פרסום הסגל הספרדי לקראת יורו 2016 הייתה ניפויו של סאול על ידי ויסנטה דל בוסקה. הקשר, שפרח העונה במדי אתלטיקו מדריד ונחשב לאחד השחקנים הבולטים בסגל של דייגו סימאונה, נשאר מחוץ לתוכניות של אלופת אירופה כאשר דווקא שמות כמו לוקאס ואסקס, פדרו ונוליטו הועדפו על פניו. היום (שני) נבחר סאול לתגלית העונה בליגה הספרדית כאשר הוא גבר על דניס סוארס מוויאריאל ומרקו אסנסיו ששיחק כמושאל באספניול.

עוד בנושא:
דירוג עשרת השחקנים הטובים של יורו 2016
מכה לנבחרת רוסיה: איגור דניסוב צפוי להחמיץ את אליפות אירופה

במהלך הטקס סאול דיבר לראשונה על ההחלטה של דל בוסקה: "נחתי מספיק מאז סיום העונה והספקתי לבלות עם המשפחה, אך ברור שמקום בנבחרת ליורו 2016 היה פרס ראוי על היכולת של העונה. שום דבר לא ימנע ממני לעודד את הנבחרת והחברים שלי מהבית, ואני מאחל לכל השחקנים את כל הטוב. אני גאה ושמח על הזכייה בפרס הזה מטעם הליגה, אמשיך לתת הכל עבור אתלטיקו מדריד".

הקשר גם התייחס לשמועות אודות דייגו סימאונה, ששמו נקשר עם מעבר לפאריס סן ז'רמן, ולא אישר סופית כי נשאר במועודן גם בעונה הבאה: "המאמן היה מאוד נסער ופגוע אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות, לכן הוא אמר כל מיני דברים לגבי העתיד. אני משוכנע שצ'ולו יהיה איתנו גם בעונה הבאה. הרגשתי את הלהט שלו לחזור עם כל הכוחות כדי לזכות בתארים ואין ספק שאני, השחקנים והקהל רוצים שהוא ימשיך".

על ההפסד הצורם בגמר במילאנו הוסיף: "זה היה אחד הרגעים הקשים ביותר שלי ואני כבר רוצה לחזור לאימונים לקראת העונה הבאה. כל השחקנים שלנו רוצים לתקן את התחושות מסיום העונה". ולגבי החתימה המתקרבת של ניקולאס גאיטאן: "הוא עשה לנו המון צרות במפגש האחרון מול בנפיקה בוויסנטה קלדרון עם שער ובישול. אני מאוד אשמח אם הוא יצטרף".

לסיכום בחר הכוכב, שהאריך את חוזהו עד 2021 במאי האחרון, להרגיע את האוהדים לקראת מועד ההעברות: "אני מוערך מאוד ורוצה להיות כאן. אני ואתלטיקו רוצים לצמוח ביחד".

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 6.6: ארסנל ופ.ס.ז' פושטות על שחקני לסטר סיטי

לכתבה המלאה
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
סאול רגוע לגביו. סימאונה/רויטרס

"הפודיום", פרק 48: עם ויניצקי, משחק 2 בגמר ה-NBA וטופ 10 ביורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully