וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני במשחקי ההכנה ליורו: איטליה, פולין ואיסלנד במבחן אחרון

האזורי יארחו את פינלנד וינסו להראות קצת יותר טוב מאשר בניצחון על סקוטלנד (21:45, ספורט 2). פולין ולבנדובסקי פוגשים את ליטא (19:00), איסלנד לא אמורה להתקשות נגד ליכטנשטיין (22:30)

נבחרת איטליה גרציאנו פלה חוגג. רויטרס
האיטלקים צריכים לעלות את הרמה/רויטרס

יורו 2016 ממש מעבר לפינה ומחר (שני) ייערכו שלושה משחקי הכנה נוספים: איטליה מול פינלנד, פולין נגד ליטא ואיסלנד מול ליכטנשטיין.

פולין - ליטא (19:00)

הפולנים אכזבו עם הפסד ביתי מול הולנד במשחק ההכנה הראשון שלהם לטורניר וכעת ינסו להתאושש, קצת פחות משבוע לפני המפגש מול צפון אירלנד. ליטא תחפש פתרונות לרוברט לבנדובסקי והיכולות ההתקפיות של פולין, שניצחה את הליטאים בחמישה משבעת המפגשים האחרונים אותם אירחה בין שתי הנבחרות.

איטליה - פינלנד (21:45, ספורט 2)

האזורי גירדו 0:1 על סקוטלנד משער של גרציאנו פלה, אבל לפחות ההגנה שלהם חזרה לתפקד אחרי כמה משחקי ידידות די רעים בחצי השנה האחרונה. ההכנה האחרונה שלהם למשחק הגדול מול בלגיה ביום שני הבא תהיה נגד פינלנד, שהפתיעה את אותה בלגיה ממש עם 1:1 בחוץ ביום רביעי האחרון. איטליה ניצחה בכל ששת המפגשים האחרונים בין הנבחרות.

איסלנד - ליכטנשטיין (22:30)

הסנסציה של היורו תנסה לצבור מעט ביטחון מול ליכטנשטיין לפני המשחק הקשה נגד פורטוגל ביום שלישי הבא. היריבה הצליחה לסיים רק ב-0:0 מול גיברלטר ולהפסיד לאיי פארו בשני משחקי ההכנה שלה במרץ ולא נראה שהיא תהווה יריבה רצינית מדי עבור האיסלנדים, שמצדם הפסידו את משחק ההכנה האחרון שלהם, 3:2 בנורבגיה ברביעי החולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully