וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורו: נבחרת שוויץ ניצחה את נבחרת מולדובה 1:2

רגע לפני שריקת הפתיחה של היורו ב-10 ביוני, חזרו השוויצרים לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים. עצמי של נמאשקו ושער של מחמדי הכריעו, גינסארי איזן זמנית בשער נהדר. צפו בשערים. רומניה הביסה את גאורגיה 1:5

שחקן נבחרת שוויץ אמיר מחמדי. רויטרס
הבטיח ניצחון אחרי שלושה הפסדים רצופים. מחמדי/רויטרס

אחרי שלושה הפסדים רצופים במשחקי ההכנה לקראת היורו שייפתח ב-10 ביוני בצרפת, נבחרת שוויץ סוף סוף ניצחה. הערב (שישי) גברו השוויצרים 1:2 על מולדובה בלוגאנו, במשחק ההכנה האחרון לפני הטורניר.

את השער הראשון במשחק כבש שוער מולדובה, סטניסלב נמאשקו, לשערו, אחרי שבעיטה שננעצה במשקוף פגעה בגבו ונכנסה לשער. בדקה ה-69 חזרו המולדבים למשחק, עם השער היפה ביותר בהתמודדות. ראדו גינסארי, קשר האלופה המקומית, שריף טיראספול, קיבל כדור כ-30 מטרים מהשער, התקדם, הניף את הרגל ושלח בעיטה אדירה לפינה. השוויון לא החזיק מעמד זמן רב, שכן, שש דקות לאחר מכן ואמיר מחמדי החזיר את היתרון לנבחרתו מבישול של שני טרשאי.

בעוד כשבוע, ב-11 ביוני, תערוך שוויץ את משחקה הראשון ביורו, כשתפגוש את נבחרת אלבניה. גם רומניה והנבחרת המארחת, צרפת, נמצאות בבית המוקדם ביחד עם השוויצרים.

במשחק בין שתי נבחרות אשר מתכוננות לטורניר, ניצחה אוקראינה את אלבניה 1:3 באיטליה. טראס סטפננקו העלה את האוקראינים ליתרון בדקה השמינית, אך ארמאנדו סאדיקו קבע שוויון בדקה ה-12. אנדריי ירמולנקו ויבן קונופליאנקה כבשו עבור נבחרתם בדקות ה-49 ו-87, וקבעו את תוצאת המשחק.

גם רומניה חזרה למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקי ההכנה לא מעודדים במיוחד (שתי תוצאות תיקו והפסד). הרומנים הביסו בבוקרשט 1:5 את גאורגיה, ונראים מוכנים לקראת המשחק הראשון שלהם ביורו מול צרפת. אדריאן פופה, אלכסנדר אמיסולאשווילי (עצמי), ניקולאי סטאנקו, גבריאל טורג'ה וקלאודיו קסרו כבשו את השערים עבור הרומנים, קוסמין מוטי (עצמי) נתן לגאורגרים את שערם היחידי במשחק.

השער העצמי של נמאשקו

השוויון של גינסארי

שער הניצחון של מחמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully