וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני הסגלים ליורו: ברצלונה ופ.ס.ז' מאכזבות, ליברפול מפתיעה

הקטאלנים שולחים לטורניר רק 8 נציגים ולאימפריה מצרפת יש 4 בלבד, זאת לעומת המייטי רדז, שמובילים את הרשימה לצד יובנטוס עם 12 שחקנים. וגם: ההבדל המדהים בין הצ'מפיונשיפ לליג 1

אימג'בנק GettyImages

הסגלים המלאים ליורו 2016 פורסמו אמש (שלישי) באופן סופי, כאשר כל אחת מ-24 הנבחרות שישתתפו בטורניר שייצא לדרך בצרפת בעוד תשעה ימים, שלחה את רשימת השחקנים שלה, הכוללת 23 שמות. בסך הכול, את הטורניר ירכיבו 552 שחקנים, הכמות הגבוהה בתולדות היורו והרשימה הזו הציגה כמה נתונים מעניינים.

הקבוצות שישלחו הכי הרבה שחקנים מהסגל שלהן לטורניר הן אלופת איטליה בחמש השנים האחרונות יובנטוס ו... סגנית אלופת הליגה האירופית ליברפול, שלמרות עונה בינונית תראה את ג'יימס מילנר, אדם לאלאנה, נת'ניאל קליין, ג'ורדן הנדרסון, דניאל סטארידג' (אנגליה), ג'ו אלן, דני וורד (ויילס), מרטין שקרטל (סלובקיה), אמרה ג'אן (גרמניה), סימון מיניולה, דיבוק אוריגי וכריסטיאן בנטקה (בלגיה).

הנציגים של יובה: פטריס אברה, פול פוגבה (צרפת), סטפן ליכטשטיינר (שווייץ), סמי חדירה (גרמניה), אלברו מוראטה (ספרד), מריו מנדז'וקיץ' (קרואטיה), ג'יג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני, סימונה זאזה, סטפנו סטורארו, אנדרה ברצאלי ולאונרדו בונוצ'י (איטליה).

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
זלאטן ועוד שלושה בלבד מייצגים את פ.ס.ז'/רויטרס

הבאה ברשימת הקבוצות עם הכי הרבה נציגים היא טוטנהאם, ש-11 משחקניה יגיעו ליורו. למנצ'סטר יונייטד יש 10 נציגים ובמקום הרביעי, לצד ברצלונה ובאיירן מינכן, מפתיעות עם תשעה נציגים כל אחת פנרבחצ'ה ושחטאר דונייצק. שמונה נציגים יש לאלופת אירופה הטרייה ריאל מדריד, כמו גם לארסנל, רומא, צסק"א מוסקבה ופ.צ. באזל. לסאות'המפטון, בשיקטאש ודינמו קייב יש שבעה נציגים כל אחת ואילו למנצ'סטר סיטי וצ'לסי רק שישה, בדיוק כמו לדינמו זאגרב, ויקטוריה פלזן, פרנצווארוש, נאפולי וזניט סנט פטרסבורג. אגב, לבורוסיה דורטמונד יש רק חמישה נציגים ולפריס סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד, ארבעה בלבד. עוד הפתעות "לרעה"? אינטר עם שלושה, מילאן ופורטו עם שניים.

הליגה שתשלח הכי הרבה נציגים היא הליגה העשירה בעולם, הפרמיירליג, ש-103 משחקניה נכללים בסגלים השונים ליורו. במקום השני נמצאת הבונדסליגה עם 57 נציגים ושלישית היא הסרייה A עם 52. הליגה הטורקית, עם 36 נציגים, מקדימה את הספרדית (35 בלבד) ונתון מפתיע נוסף מראה שלצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה, יש 31 נציגים, יותר מרוסיה (30) והרבה יותר מהליג 1, הליגה הבכירה בצרפת, ששולחת 22 שחקנים בלבד. לליגת העל יש נציג בודד, אובידיו הובאן מהפועל באר שבע, שחקנה של נבחרת רומניה. עוד ליגות עם שחקן אחד: אוסטרליה, אזרבייג'אן, קנדה, סין, קזחסטן, ליכטנשטיין, מקסיקו, ערב הסעודית.

השחקן הצעיר ביותר שיהיה ביורו הקרוב הוא היהלום של מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד, בן 18 בלבד (נולד ב-31/10/1997) והשחקן המבוגר ביותר יהיה שוער נבחרת הונגריה, גאבור קיראי, האיש והטרנינג האגדי, בן ה-40 (נולד ב-1/4/1976).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully